Nejste přihlášen/a.
Zdravím, je nějaký zákon, nebo předpis, jak dlouho musí operátor archivovat monitorované hovory? Když mně skončila smlouva u t-mobile, tak jsem operátorovi po telefonu řekl, že chci u nich dál pokračovat, ale že chci smlouvu na dobu neurčitou žádné prodlužování o rok atd. Ten mně řekl ok nastavíme to tak. Když jsem šel teď zrušit smlouvu, tak mně řekli, že mám smlouvu na dobu určitou a že to nejde zrušit, tak jsem poslal stížnost a chtěl jsem dohledat ten monitorovaný hovor. Pak mně volali z reklamačního a řekli, že ten hovor už nemají, že MUSÍ archivovat max. 2 měsíce. Ale to se mně nezdá. Víte o tom něco?
Po bitvě každý generálem, ale podle mne vám tu změnu smlouvy (tedy pokud k ní došlo) měli potvrdit písemně. Ale jednak to nevím jistě, a dvak- s tím už teď nic nenaděláte.
doplněno 25.11.11 14:14:Ono já jsem jednou smlouvu neprodloužil na dobu určitou, nechal jsem ji na dobu neurčitou a chystal jsem se ji zrušit úplně, (ale to prý bych musel na pobočku), tam mi opravdu nic nenapsali, ale pak mi volali, nabízeli nějaké výhodné podmínky a tak mne ukecali. To mi pak potvrdili písemně. Ale jak píšu, byly v tom nějaké změny.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.