Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
můj známý provozuje autodopravu a sháněl určitý díl na motor do kamionu. Po internetu jej sehnal na vrakovišti u Brna. Proběhla vzájemná e-mailová korespondence, poté sedl do auta a díl zakoupil za 15.000,-Kč. Bohužel po příjezdu zjistit, že koupený díl se v několika málo detailech liší, takže jej vlatně neupotřebí. Telefonicky se spojil s vrakovištěm s tím, zda by šlo díl vrátit, kde byl víceméně slušně poslán do pr... Má na to provozovatel vrakoviště právo? Prosím o radu, jak by se dala situace řešit?
Děkuji!
Dobrý den, toto je chyba kujícího a prodávající za ní zodpovědnost nenese. Provozovatel parkoviště tedy na to právo má, neuznat toto jako reklamaci na zboží. Prodal kupujícímu pouze to, co žádal.
doplněno 06.11.11 11:44:Řešit by se to dalo pouze vstřícností prodávajícího, ale pokud chybí, pak jedině prodat věc někomu jinému, kdo jí využije.
Bohužel vstřícný není a údajně na výměnu/vrácení není nárok. Když si koupíte např. svetr, a ten Vám nesedne tak Vám ho v obchodě zpět přijmou, nebo si vyberete něco jiného. Na to tedy nárok nemáte, to se jedná opravdu jen o vstřícnot prodejce? A také jde o to, že v e-mailech se na tom dílu dohodli, a on mu prodal prostě obdobný, jiný, poznal to až při montážil, že se jedná o jiný model. Přitom byli dohodnutí na něčem jiném. Asi tak
Tak to je něco jiného. Pokud má kupující e-mai, kde prodejce slíbil jiný díl a poté prodal jiný a kupující má paragon, pak to samozřejmě jako reklamaci uzat musí. Pokud se k němu chová nyní prodejce sprostě, at mu zkusí pohrozit tím, že ho podvedl a prodal mu něco jiného a pokud díl nevymění za správný, či nevrárí peníze, předá věc svému právnímu zástupci. Nedodržel dohodu a podvedl kupujícího. Mohlo by to zabrat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.