Nejste přihlášen/a.
Ahojky všem. Rozbil se mi pedál šicího stroje. Jela jsem do Kolína, kde je obchod, který tyto stroje prodává a také opravuje. Majitelka mi řekla, že je zbytečné kupovat nový, který stojí 2890kč, že mi ho nechá opravit a "vejdu" se do tisícovky. Trochu jsem byla na vážkách, ale ona mne ujistila, že to ti "její kluci" umí, že to dělají už leta. Slíbila, že bude pedál hotov do 8smi dnů. Nebyl, pak mi napsala mail, že odjíždí na dovolenou a ozve se pak. Mezi tím jsem i tady založila otázku, zdali jde opravit reostat, protože mi vrtalo v hlavě, jak ho opraví, když nemají možnost ho odzkoušet, stroj mám doma. V určené datum, kdy se měla ozvat, se tomu tak nestalo. telefon nebrala. Znova jsem psala a tázala se, co je s pedálem.Nato odpověděla, že přece byla na dovče a že teprve teď budou vůči ní plněny její objednávky. Vyjádřila jsem své obavy a chtěla vědět garanční podmínky té opravy. Na to už vůbec nereagovala. Napsala jsem jí tři majly a v posledním jsem odstoupila od své objednávky a s tím, že jsem ztratila důvěru v kladné vyřízení. Napsala jsem, že si pro svůj pedál přijedu během dvou týdnů. Na to zase neodpověděla. Pro pedál jsem chtěla zajet včera a předevčírem ráno mi přišla esemeska, že je pedál opraven a cena opravy je 1.125 kč. Vyzvedla ho moje kamarádka a pedál samozřejmě nefunguje. Je prostě "mrtvý". V pondělí tam jedu i se strojem, abych jí to předvedla. Obávám se, že mi nebude chtít peníze vrátit a tak se vás všech ptám, jak mám postupovat. Mám její paragon kde je vše její rukou vypsáno a k tomu i zasílatelský příkaz.Posílala to Č. Budějovic. Cena opravy je 690 kč. 2 x přepravné 300 kč. Poštovné 35 kč. sprostředkování 100kč. celkem 1.125 kč. Slyšela jsem, že bych se mohla obrátit na nějakou "Čojku", ale nemám s tím zkušenosti žádné, ani nevím jak se to správně jmenuje. Asi Český úřad nějaké kontroly. Mohl by mi někdo z Vás poradit? Mockrát děkuji. Chtěla bych tam jít v pondělí už připravena na eventuelní dohady a neochotu z její strany peníze vrátit.
,,Čojka" znamená Česká obchodní inspekce(ČOI). V tomto případě je postup stejný, jako u každé reklamace a uznat by jí ta paní měla v každém případě. Přeji Vám hodně zdaru.
Díky za upřesnění. Já také doufám, že nebude dělat problémy. Ale podle jejího podivného, předchozího jednání, mám předtuchu, že se bude kroutit a že mi bude navrhovat, třeba to, že pedál zase pošle zpátky a já budu zbytečně čekat další měsíc. Stroj jim do rukou nesvěřím, protože jim nevěřím, a navíc nevím, jak by takovou težkou mašinu posílala někam poštou a nakonec by mi to snad taky chtěla vyúčtovat. Já nechápu, proč nechávala pedál opravit i přesto, že jsem jí včas napsala, že už to nechci. Mám Ty emaily v počítači a chtěla bych je vytisknout, ale nevím jak to udělat. To byste mi neporadil? Je tam napsáno nahoře tisk, ale když na to kliknu, sice se otevře okénko ale nic se neděje. Nevím na co kliknout. Když jsem se pokusila přes soubor, tak mi to vyjelo jenom stránku s mou adresou a o co se jedná, ale bez toho textu. Prostě prázdý list. Díky Tohle jsem já.
Suzy, šel bych tam trošku vybaven informacemi a připraven trochu vyhrožovat.
ČOI - coi.cz/...
SOS - spotrebitele.info/... - poradí ti přímo na telefonu 900 08 08 08 za 8,- Kč/min.
Česká televize - Černé ovce
Ahojky Ladine, to přesně mám v úmyslu. Za prvé jsem si vytiskla všechny emaily, které jsem jí já slušně odeslala a které zůstaly z její strany naprosto ignorovány. 3.10. mi napsala, že pokud nemám důvěru v nabízenou službu, at ji co nejdříve informuji. Stalo se okamžitě, odepsala jsem popravdě, proč jsem důvěru ztratila, ale nechala ještě šanci k tomu, aby mohla reagovat tím, že jsem po ní žádala za jakých podmínek bude oprava realizována a hlavně, jak dlouhá je garance na odvedenou práci. neodpověděla. Druhý den jsem psala znova a opět neodpověděla, bylo to před víkendem. Pak jsem v sobotu, myslím, napsala, že pakliže nebudu mít od ní v pondělí ráno, žádnou odpověď, objednávku ruším a prosím, aby byl můj pedál připraven k odběru v jejím obchodě do deseti dnů, že si pro něj přijedu. Neodpověděla ani na tohle. Prostě vůbec nic. A pak, z ničeho nic mi pošle esemesku, že je pedál opraven a připraven na prodejně. Dál už to popisovat nebudu, bylo to v úvodní otázce. Ještě jí napíši, že k ní přijedu v pondělí, aby na to byla připravena a že chci samozřejmě peníze zpět. Navíc je tam nějaká nesrovnalost v penězích, protože ona mi účtuje 2 x přepravné po 150 kč. ale v dokladě je pouze jednou. A ještě k tomu nějaké poštovné, čemuž vůbec nerozumím. Já jsem to tam odvezla a také si pro to přijela. Ano, máš pravdu, musím být připravena a napíšu jí to rovnou do emailu, že jsem rozhodnuta učinit ounámení ČOI, kterým poskytnu všechny mé emaily a snahy o dorozumění z mé strany. Díky Ti za odkaz, zítra si to prostuduji v klidu, teď mi přijde návštěva. Ahoj Suzy.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.