Nejste přihlášen/a.
Za poslední léta se mi doma nahromadilo staré účetnictví. Rád bych ty nejstarší doklady zlikvidoval, abych si udělal místo na nové. Avšak nejsem si jistý, za který poslední rok si doklady musím nechat pro případnou kontrolu. Ptal jsem se 3 různých osob, dostal jsem 3 různé odpovědi (5 ,6 nebo 10 let), tak teď nevím. A proto se zeptám zdejších odborníků.
Jedná se o účetnictví ze živnost. podnikání, které bylo ukončeno v r. 2004, dále o účetnictví u s.r.o., zahájené v r. 1999 doted. Nejsem plátce DPH. Taky by mě zajímalo, jaké doklady si musím - bez ohledu na jejich stáří - i nadále ponechat. Prý přiznání daně a hlášení na sociální a zdravotní. Ale raději bych si to ověřil. Dík za odpovědi.
doplněno 28.09.11 18:19:Zaměstance nemám ani jsem nikdy neměl. Ještě jednou zdůrazním, že jsem celou dobu neplátce DPH - tam prý jsou lhůty pro skartaci jiné než u plátců.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.