Nejste přihlášen/a.
Ahoj, dobrý den,
před cca dvěmi měsíci jsem rušil účet v Komerční Bance. Účet mi byl zrušen, všechno jsem podepsal, odešel, vypustil z hlavy. Před cca 14 dny mi volal někdo z KB, že tam dlužím ještě nějakých 60Kč, protože paní co se mnou rušila účet po mně nevyžádala virtuální kartu (kus papíru s čísly) a tato virtuální karta mi nebyla zrušena, tudíž je ještě funkční a platím za ní poplatky, tak se mám dostavit s tím papírem at mi to zruší a doplatím dluh. Přijde mi to trochu zvláštní, když jsem rušil účet, tak jsem jim tam dal všechny bankomatní karty atd., na to nezapomněla. Není to tak trochu chyba té paní co to se mnou rušila že si tuto virtální kartu nevyžádala a já teď mám platit za to, že něco zanedbala?
Já bych se s nima pohádal že to není moje věc. Jestli by to ale bylo něco platný to je ve hvězdách.
Naopak, já bych těch šedesát korun zaplatil. A raději si na to nechal vystavit potvrzení. Anebo si znovu řádně pročíst podmínky banky - tzn. nejen ten sešit, který jste kdysi dostal, ale i všechny dostupné aktualizace. Pakliže si budete jistý svoji pravdou, pak tam skutečně udělat "brajgl". Ale stojí Vám to za to? Kdyby to byly tisíce, ale šedesát korun by mi za to dohadování nestálo, byt by to byla chyba pracovnice. Aby těch 60Kč nevyšumělo a banka je nepostoupila třetí straně k vymáhání. Za pár let by z těch pár desetikorun mohly být díky úrokům a manipulačním poplatkům tisíce...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.