Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, objednal jsem si přes internet adaptér do notebooku, ale ani s ním se mi notebook nenabíjí - problém je v základní desce. Jak postupovat, když chci zboží vrátit? Stačí zboží pouze zaslat zpět? A musí se přiložit faktura, popř. napsat na balíček "Požaduji vrácení peněz" + uvést číslo účtu?
Děkuji
Edit: Toto mají uvedeno na stránkách:
"Každý Zákazník, který nakoupil v Obchodě, má právo rezignovat z zakoupeného zboží bez udání důvodů do 14 dnů od obdržení zásilky. Vrácené zboží nesmí být použito a musí být v originálním neporušeném obalu. Pokud budou splněny tyto požadavky, tak zaručujeme vrácení peněz na Váš bankovní účet během 7 pracovních dnů od dodržení vraceného zboží spolu s originálním dokladem. Pozor: výdaje za přepravu nejsou Zákazníkovi vráceny."
Možnost vrácení zboží v tomto případě upravuje ObčZ přesněji § 53 ... Spotřebitelské smlouvy. Jiná věc je, zda jejich požadavky odpovídají zákonu. Jde zvl. o neporušený obal, jak zjistím bez rozbalení, že mi zboží nevyhovuje, např. barva (myslí tím skutečně neotevření?)? Jistě, nepoužité zboží, řekl bych lépe nezjistitelné opotřebení. . Na intu jsou i Návratové listy, Odstoupení spotřebitele ... Zabalit, přiložit psaní, fakturu, lépe kopii a poslat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.