Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, chci se zeptat na možnost vrácení části peněz za dovolenou z důvodu zpožděného letu.
Měli jsme odlétat 27.8 v 20.05h. na letišti nám bylo oznámeno že se odlet mění na 21:30 ale nakonec jsme odletěli až po 22:30. Na letiště v místě pobytu jsme dorazili až 28.8 v 1:30.
Zajímalo by mě jestli máme právo žádat určitou finanční kompenzaci za to, že jsme v podstatě o 1den ošizeni, nebo nás pošlou do "háje", že jsme odletěli 27.8 a dál je to nezajímá.
Mockrát děkuji za vaše odpovědi...
Pšendo, pšendo, Vy jste ale kujón! Odlétali jste o 2 hodiny, 25 minut později. Když je mráz, dokáže to klidně nasbírat i některý vlak. Na místo jste dorazili v 1,30. Měli jste tam být asi ve 22,30, počítám-li dobře. O co jste přišel? O nic! At bylo krátce před půlnocí či krátce po půlnoci, stejně byste se v té době nekoupal ani nevyrazil do ulic. Reklamovat by se snad nechalo, kdyby na letišti na Vás ty 2,5 hodiny nepočkaly autobusy, které rozvážejí turisty do cílových destinací. Ale to se Vám zaručeně nestalo, to byste jistě napsal.
Víte, také dokáži uplatnit reklamaci, nenechám ze sebe dělat hlupáka, ale musí být OPRÁVNĚNÁ. A nesmí se to zaměňovat s vykoukaností, napsala bych spíš vyčur...Jaga.
to je neskutečné. místo toho aby si člověk dovolenou užil, hledá něco s čím by mohl prudit. neskutečná lidská vlastnost. o co vám jde? já bych vás s touto stížností neposílal do háje, ale přímo do ... možná i o kousek vedle. fuj po ránu se nechat takhle nabudit!
pokuste se získat finanční kompenzaci za to, že málo svítilo sluníčko nebo bylo moc slané moře. nebo si ještě vymyslete něco jiného. buňky na to máte!
těm co normálně odpověděli děkuji, stačilo to napsat slušně a né být chytrý jak atomový vědec..jestli tě to nabudilo tak to nemáš číst...jenže jeden den stojí víc jak 2000kč na osobu, a stím že jsme se ubytovali někde ve 4hodiny ráno...za optání nic nedám...
jak se to veme...dovolená byla zaplacena od 27. ale dorazili a ubytovali jsme se 28...to je jedno...mohl bych se tu hádat hodiny...na to nemám čas ani chut...tak díky za vaš čas...zdarec..
Aha, takze v noci byste na dovolene delali co? Byli se koupat, nakupovat a podobne? To asi tezko... sli byste hned spat, stejne jako jste to udelali o dve hodiny pozdeji. Nejaka stiznost mi prijde hodne uhozena, nezlobte se.
Jen jsem se zeptal, dovolenou jsme si užili i tak sice už nám končí ale alespoň jsme měli relax...A divila by jste se co všechno jsou lidi schopni reklamovat...(nemluvím jen o tomto) .. ...tohle mi přišlo jako normální dotaz, nehledě na to že jako zákazník cestovní společnosti máte různá práva a možnosti při různých situacích...ale jako nejrychleší cestu k odpovědi jsem zvolil tohle...a fakt jsem nečekal že to zvedne tolika lidem mandle..:D...každopádně považuji toto tema za uzavřené a děkuji za vaše reakce...:D...
To uz je na lidech Nekomu se nezavdecite nikdy, holt potizista si vzdy neco najde (toliko jen k Vasi obhajobe, co vse jsou lidi schopni reklamovat).
Dobre vsak, ze jste si dovolenou uzili, o to prece slo
Zkuste ještě reklamovat tři mraky za týden, moc nebo málo slané moře, moc nebo málo masné olivy a málo blonďatých domorodců - to vám hodí balík "smích".
2,5 hodiny nejsou v případě letadla žádné zpoždění. Raději byste letěl "včas" a spadnul v bouři nebo v turbulencích? OK, nepřiletěli jste v půl 12 v noci, ale v půl 2, to však není zpoždění o 1 den, ale stále o 2,5 hodiny.
Vlaky a České dráhy na Vás!
doplněno 31.08.11 16:41:Nehledě na to, že cestovní kancelář těžko ovlivní čas příp. zpoždění odletu! Toto ovlivňují letecké společnosti, ale hlavně POČASÍ v odletové, cílové destinaci i po cestě.
Když jsme letěli na Zakyntos, taky jsme odlétali se zpožděním 2 hodiny a ani nás nenapadlo požadovat nějakou slevu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.