Nejste přihlášen/a.
Jaké máte zkušenosti s O2? Již nějakou dobu se nemohu dopočítat ve svých fakturách. Mobil využívám jen když si potřebuji rychle něco vyřídit, což je otázka něco kolem 1 minuty.Proto mám tarif, který již dlouho O2 neposkytuje (Start-Bronz, kde je měsíční poplatek 40kč, plus to co provoláte atd.) Např. za poslední období, jsem měl jen 3 hovory s celkovou minutáží kolem 5min. Přišla mi ale faktura na 25 minut, rozdíl v kč 200,- a to je v této výší každý měsíc. Řikám si, tržbu jim nedělám tak si tam něco přidaj, aby mě třeba donutili změnit tarif. Je vůbec možné se nějak bránit? Co můžu udělat je, že si nechám zaslat podrobný výpis za nějakých 75kč,ale jak pak i tak prokážu, že jsem na ,jimi vymyšlená čísla, nevolal?
pokud takhle málo voláte,pořidte si předplacenou kartu-Twist,Go apod.-osobně toho taky moc neprokecám(svou komunikaci řeším skype,maily atd.-telefon mi slouží kvůli příjmu hovorů)a mám kolik let Twist a žádný stres-sice mně otravují všelijaké společnosti s vnucením tarifu-takový hovor utnu hned při představení(slušně ,ale důrazně)a pohoda,doporučuji...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.