Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
12.7.2011 jsme si objednali ze Sconto nábytku zboží, následující den nás telefonicky kontaktovala paní, že nám zboží doručí do 14 dnů a jejich přepravce nás bude ještě telefonicky kontaktovat ohledně konkrétního data doručení zásilky. V obchodních podmínkách mají, že zboží doručí do 14 dnů, pokud je skladem, pokud skladem není, termín může být delší a i o tom budou zákazníci informování. Naše zboží však skladem bylo a přesto se nám do dnešního dne nikdo neozval. Psal jsem tam emaily, ještě před objednávkou a ani na ty mi do dnešního dne nebyli schopni odpovědět. Ztrácíme v tuto firmu důvěru a chtěli bychom od smlouvy odstoupit, je to možné?
Nemá někdo podobnou zkušenost? Zanedlouho máme odjet na dovolenou a není nám známo přesné datum doručení nábytku. Budeme tam volat, jen se chci předem ujistit, zda je možné od smlouvy v tomto případě odstoupit?
Díky za rady.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.