Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, prosím o radu, dotýkající se oblasti ochrany spotřebitele. Přes slevový portál Nebeslev (zprostředkovatel) jsem nakoupila vouchery na uplatnění služeb (platnost kupónů je do konce roku 2011). Poskytovatel služeb znemožňuje jejich uplatnění - na místě provozovny není v pracovní době nikdo k zastižení, volané číslo pevné telefonické linky "neexistuje", mobilní spojení je permanentně nedostupné, na emaily v dané firmě (živnost) nikdo nereaguje. Takovouto situaci, kdy vydáte nemalé peníze, bych nikomu, kdo kdy využil nákupu přes slevové portály, opravdu nepřála. Prosím tedy o radu, jak postupovat v této situaci, jak alespoň získat zaplacené peníze (za vouchery, resp. nevyužitou službu) zpět. Nakoupeny byly v únoru 2011. Předpokládám, že kupní smlouvu jsem zakoupením voucherů uzavřela se slevovým portálem, nikoli tedy se samotnou firmou poskytující služby. Jaké mám, prosím, možnosti? Na jakou citaci zákona se případně mohu odvolat? Budu Vám vděčná za jakoukoliv radu, či Vaši obdobnou zkušenost a její řešení. Děkuji a hezký den.
Určitě bych jako první kontaktovala reklamacni oddeleni nebeslev.cz. Myslím ze se s nima pujde domluvit a vse zarídí za vas. Ovsem je potreba si precist vseobecné podmínky tady je takový výtažek který se nejspis tyka i vas.
IX. Ukončení smluvního vztahu
1. Odstoupení od smlouvy
1.1. Nebeslev je oprávněn okamžitě odstoupit od smlouvy v následujících případech:
a) V případě zrušení poskytování služby uvedené ve slevovém kuponu ze strany Poskytovatele.
b) Z důvodů hrubého porušení podmínek pro uplatnění slevového kuponu ze strany Spotřebitele. V takovém případě nemá Spotřebitel nárok vrácení peněžních prostředků.
1.2. Spotřebitel má právo okamžitě odstoupit od smlouvy v následujících případech:
a) V případě hrubého porušení povinností Nebeslevu, plynoucích z uzavřené smlouvy.
b) Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy uzavřené při použití prostředků komunikace na dálku ve lhůtě 14 kalendářních dnů od doručení slevového kuponu, a to bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce. Odstoupení od smlouvy musí být poskytovateli služeb doručeno nejpozději 14. dne od doručení Slevového kuponu.
Odstoupení od smlouvy z jakéhokoli výše uvedeného důvodu kteroukoli ze smluvních stran musí být učiněno písemnou formou (nejlépe prostřednictvím elektronické pošty).
2. Ukončení smluvního vztahu pokud nedojde k Aktivaci nabídky dne
Pokud nedojde k Aktivaci nabídky dne, všechny závazky smluvních stran plynoucí z uzavřené smlouvy zanikají ke dni ukončení platnosti Nabídky dne. Tím nejsou dotčeny povinnosti Nebeslevu uvedené v čl. VII. těchto Všeobecných obchodních podmínek.
X. Další Pravidla a Podmínky použití pro Všechny produkty na Nebeslev.cz
Všechny slevové kupóny Nebeslevu jsou reklamní poukazy, které jsou nabízeny zákazníkům pod jejich nominální hodnotou a vztahují se na ně Pravidla a podmínky použití Nebeslevu a spolupracujících obchodníků (poskytovatelů). Obchodník (poskytovatel) je prodejcem produktů nebo služeb, které si spotřebitel kupuje.
Držitel a eminent poukazů je poskytovatel. Jako držitel a eminent poukazu je poskytovatel plně odpovědný za všechny zranění, nemoci, škody, pohledávky, závazky vzniklé ve vztahu k zákazníkovi, způsobené zcela nebo z části poskytovatelem.
Daný problém vyřešen. V obchodních podmínkách Nebeslev takovéto situace (z pochopitelných důvodů) konkrétně ošetřeny nejsou, nicméně i tak se Nebeslev zachoval solidně. Prvořadě tedy nabízeli satisfakci formou kreditu na mém účtě (k využití dalšího nákupu u Nebeslev), nicméně na mé vyzvání, že preferuji navrácení zaplacené částky na účet, po pár dnech skutečně celou částku vrátili. Hodnotím to jako čestné jednání a když už tedy takováto situace nastane, určitě se co do bezpečnosti vyplatí (ze záplavy slevových portálů) důvěřovat spíše těm velkým a zaběhnutým, kde v případě problémů, komunikace se zákaznickým servisem skutečně funguje.
Nebeslev.cz jsou podvodníci. Jedna jediná rada - nakupujte přímo u poskytovatele služby, nikdy nenakupujte u příživníků a podvodníků!
Každá sleva má nějaký svůj háček, to mi věřte.
Ale asi musí nejřív každý sám nejdříve narazit, aby si to uvědomil.
Že vy jste někdo od konkurence? Nebo nedokážete pochopit psaný text. Autorka původního příspěvku již před několika měsíci psala, že se jí podařilo problém vyřešit ke vší spokojenosti. Tak o čem to píšete?
Nevidím jediný důvod proč by každá sleva měla svůj háček, asi s tím nemáte moc zkušenosti nebo jste konkurence.
Každý velice rád využije nějaké slevy, pokud se mu hodí a nevidím důvod proč to pošpiňovat.
Kromě toho se stává, že si nakoupíte přímo od Dodavatele a ten vám pošle na dobírku pouze balík plný papírků a je to méně vymahatelné než u portálu, který je povinnen vrátit peníze.
Proberte se.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.