Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak začít cestu k úspěšnosti?

Od: podnikatel odpovědí: 2 změna:

Dobrý den,
již cca 3 roky podnikám v oblasti vývoje webových stránek, v poslední době přeorientovávám na marketing, relations, reklamu a poradenství v těchto oborech. Vzhledem k tomu, že nejsem sám schopen všechyn tyto obory obsáhnout, hledám pomocí inzerátů spolupracovníky, kterým pochopitelně nabízím odměňování penězi. Odezva ale není skoro žádná. Rád bych jednou měl úspěšnou společnost, jejíž služby by si klienti žádali sami ze své vlastní iniciativy. V současné době musím shánět i obchodní manažery (ani tuhle práci nikdo nechce dělat), kteří klienty aktivně vyhledávají a je to všechno takové nucené...
Myslíte, že to je způsobena tím, že začínám nebo něco dělám špatně? Jak se začíná při snaze vybudovat úspěšný tým v tomto oboru? Děkuji za nápady.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

eulalie*

0x

Ano, může to být tím, že jste v oboru nový, nikdo vás nezná, nemají důvěru. Ti renomovaní manažeři k vám nepůjdou, protože byste je asi dobře nezaplatil. A nedivím se, že nikdo nechce v současné době dělat obchodního manažera. Kdo nemá na to buňky, tak brzo s tímto sekne. Je velice totiž těžké lidem vnucovat, pardon nabízet služby, byt by byly sebekvalitnější. Jak byste ty spolupracovníky zaplatil? Berte to tak, že je spousta nezaměstnaných lidí, ale tito chtějí najít práci, kde si vydělají peníze. Ale jestli u vás je odměna třebas formou provizí na živnotenský list, navíc jste neznámý, pak se nedivte, že se k vám nikdo nehlásí. Zatím bych vám tedy doporučila se vzdělávat v příslušných oblastech sám, sám si lidi shánět na kšeft, sám si jméno budovat a pak uvažovat o rozšíření firmy. Anebo vytrvat u těch náborových inzerátů a čekat, že chytnete do svých sítí někoho opravdu schopného, který s vámi tu vaši vysněnou firmu vybuduje. Ale je to opravdu veliká potíž. Víte kolik lidí se už napálilo, že nastoupilo pracovat k nějakému malému živnostníkovi, který jim pak ani za práci nezaplatitl? Tak se jim nedivte, že se třebas k vám nikdo nehlásí.

 

buss

0x

Co dnes zákazníkům nabídnout, jakou bombu? To co nemají ostatní, takže to chce nápad. Kopírovačů v této oblasti je dost.. A takový nabízeč musí mít na to žaludek, aby slyšel mnohokrát že někdo nemá zájem. Snad začít u menších firem s odpovídající cenou a hlavně reference. A kdo dnes čte schránky narvané letáky, inzeráty na kdeco?
Minulý týden jsem rozčílil pojištováka, když jsem neobnovil dojetou pojistku, on se na mne urazil a přitom nepochopil, že jde o moje peníze, jemu o mé dobro ..., ovšem ne zadarmiko.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]