Nejste přihlášen/a.
Zkusila bych do formule zavolat. Používáme je docela často a nikdy jsme neměli vážnější problém, je ale fakt, že jsou trochu neorganizovaní. Popohnat telefonem, mejlem nic moc nevyřešíte. A připravit alespoň pár frází ve Fr, pokud nemluvíte, protože jinak nejsou moc ochotní cokoliv řešit. Francouzi, no... Na vašem místě bych zkoušela kdekoho, i tu banku, ale ta s tím bpohužel, se obávám, nemá nic společného - vy jste podal žádost, dal údaje, protistrana (tehdy na vaše psověcení) strhla peníze... Banka asi nepomůže. Měla by to řešit Formule a měla by to řešit co nejrychleji. Kontroloval jste účet, skutečně se ty peníze strhly? Pokud ano, možná bych vytáhla i výpis z účtu, předložila ho F1 (po telef. domluvě poslala mejl), kde vysvětlíte, že nebudete na dvou místech v jednu noc... Jde teď ale o jejich vstřícnost. Škoda, že jste neuschoval chybové hlášky (rada pro příště), protože těžko teď dokázat, že systém nefungoval dobře...
doplněno 13.06.11 00:10:Transaction denied bych taky brala jako ukončenou záležitost - odmítnuta, tak odmítnuta, transakce se nekoná. Radím fakt ten telefon. Máte pravdu s tím, že nechcete rušit pobyt jen tak zbůhdarma - já myslím, že by mohli slyšet na to, že jste si objednal jiný pokoj také u nich, takže vlastně nepřicházejí o zákazníka. O to jde. Měli by v systému vidět, že mezi žádostí o platbu a platbou proběhla nějaká nestandardní doba. Ale znáte to, jsou to Francouzi... Jestli ale umíte aspoň trochu fr, tak směle do toho. AJ si pak můžete vypomáhat, to už nevadí, hlavně abyste je ještě nenaježil angličtinou... Držím pěsti, to by byl fakt pech.
Děkuji moc za radu, zkusím to, francouzsky pár vět umím, anglicky ale přece jen o trochu víc. Já právě s placením přes internet neměl nikdy problém, když se mi zobrazila zprava, že banka odmitá tuhle platbu, bral jsem to jako fakt, vůbec mě nenapadlo, že peníze strhnou a ano, z obou účtů peníze bohužel strhly. Je právě problém, že jsem rezervoval pokoje se slevou, u kterých mají napsané, že není možnost rezervaci zrušit a nechat si vrátit peníze. To si ale myslím, že by můj problém být neměl, protože nechci rušit objednaný pokoj z důvodu, že bych si to rozmyslel.
Zkusím je teda popohnat telefonem treba to pomůže, i když už se s penězi začínám pomalu loučit, protože mým jediným důkazem je, že ono potvrzení první rezervace došlo o mnoho později než potvrzení rezervace druhé - nějaké zdržení tam tedy bylo.
Nechci si hrát na "generála po bitvě" a anglicky neumím, ale DENIED chápu jako "teď odmítnuto, počkej" a REJECTED jako "nečekej, odmítnuto navždy"...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.