Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zničená zásilka od PPL

Od: matejka* odpovědí: 2 změna:

Dobrý den, máte někdo zkušenosti s vymáháním škod od společnosti PPL? Poslala jsem jejich prostřednictvím balík - koupelnová skříňka, zabalená v originální krabici od výrobce. Když balík došel adresátovi, tak byla krabice zdevastovaná, otlučené rohy skříňe a další očividná poškození (skříňka předtím byla úplně nová nepoužitá). Adresát zásilku odmítl převzít a poslal ji zpět. Po kontaktování společnosti PPL mi bylo řečeno, že to bude řešit jejich škodní pracovník. Toho jsem po týdenní odmlce kontaktovala a ten mi sdělil, že toto pojištění nepokryje (zásilky jsou kryty do výše 50.000,-, cena skříně je 2.800,-), že z jejich pohledu bylo zboží nedostatečně zabaleno a že si ho mohu vyzvednout na centrále. Co teď? Máte někdo zkušenost s podobnou situací? Na koho se obrátit nebo je to bezvýchodná situace? Děkuji všem za rady.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

des*

2x

Chce to trpělivost,je to kdo z koho.Při převzetí neměli proti obalu námitky,jinak by to nepřevzali.V každé přepravní smlouvě,jsou podmínky přepravy ,tak se jich držte.

 

tofi*

0x

Presne, tak poradne prostudujte prepravni podminky a nedejte se.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]