Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, máte někdo zkušenosti s vymáháním škod od společnosti PPL? Poslala jsem jejich prostřednictvím balík - koupelnová skříňka, zabalená v originální krabici od výrobce. Když balík došel adresátovi, tak byla krabice zdevastovaná, otlučené rohy skříňe a další očividná poškození (skříňka předtím byla úplně nová nepoužitá). Adresát zásilku odmítl převzít a poslal ji zpět. Po kontaktování společnosti PPL mi bylo řečeno, že to bude řešit jejich škodní pracovník. Toho jsem po týdenní odmlce kontaktovala a ten mi sdělil, že toto pojištění nepokryje (zásilky jsou kryty do výše 50.000,-, cena skříně je 2.800,-), že z jejich pohledu bylo zboží nedostatečně zabaleno a že si ho mohu vyzvednout na centrále. Co teď? Máte někdo zkušenost s podobnou situací? Na koho se obrátit nebo je to bezvýchodná situace? Děkuji všem za rady.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.