tak se hlásím jak to vypadá... nakonec jsem musel napsat přímo OBI tohle:
Dobrý den. Dne 12/4/08 jsem navštívil OBI se záměrem koupit digestoř. Vybral jsem si za cenu 1699kč, u pokladny mi však načetla 2099kč, šel jsem tedy zboží vrátit a šel domu s nepořízenou. O pár dní později jsem ve výpise z účtu našel položku 2674Kč kterou mi odečetla banka za platbu kartou v OBI! 2099=2674? a ještě k tomu jsem NIC opakuji NIC nekupoval! šel jsem tedy reklamovat neoprávněnou platbu kartou. Ukázali mi, že jsem prý nakoupil pletivo, sazenice, květináče a kopec dalších věcí... nakonec paní z reklamačního přinesla stvrzenku s mým podpisem... samozřejmě podpis se vzrorem na kartě je na světelné roky vzdálen a nakonec i paní uznala, že to musela podepisovat nějaká žena... když jsem chtěl vidět záznamy z kamer, tak prý nesmějí archivovat déle než 14 dní. Nakonec s dotazem co mám dělat se chci zeptat zda školíte pokladní na povinnost kontrolovat shody podpisů... zřejmě ne. takže jsem někomu zaplatil jeho nákup a nikdo se nepodivuje nad tím, že o tom nic nevím.
až do teď jsem čekal na papírovej výpis z účtu. číslo karty se shodovalo, já však přísahám, že jsem nic nebral, nezadával pin ani nepodepisoval stvrzenku. zítra mám volat na reklamační oddělení, tak se chci připravit co mě čeká.