Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Mohou mi odmitnout reklamovat poskozene zbozi

Od: tofi* odpovědí: 9 změna:

Dobry den,

u jedne spolecnosti jsme si objednala tri plastove sudy na vodu. Dnes mi byly doruceny. Privezla mi je jedna spolecnost. Sudy byly vlozene dosebe a zabalene ve folii. Ridic mi je vylozil za vratka ja je zaplatila. Asi po hodine jsme je sla rozbalit a zjistila jsme, ze jeden sud je uplne rozbity - ihned jsem to nafotila a do dane firmy poslala reklamaci. Pro jistotu jsem jim jeste volala co se stalo a oni mi rekli, ze jsme to mela napsat do prebiraciho protokolu, ze ten sud je rozbity, ale ja jsem to nevidela a ani nebyl duvod proc se domnivat ze sud ude rozbity - zjistila jsme to az po rozbaleni. Na to mi rekli, ze to zatim resi a daji mi vedet co a jak a tak by me zajimal, zda maji pravo mi zamitnout reklamaci.

Dekuji

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

veru*

0x

Samozřejmě máte nárok na reklamaci.. Potíž je v tom, že by si člověk měl sice doručené zboží prohlédnout ihned při převzetí, ale řidiči přepravních společností vám prostě nepočkají, až si vše zkontrolujete.. to ale podle mě nic nemění na tom, že na reklamaci máte plné právo.

 

lidus*

0x

Vše mi vozí PPL, otevřu balík před zaplacením s řidičem jsem domluvená, že to zaplatím i tak ale chci vidět v jakém stavu vše přišlo a to právě proto aby mohl sepsat protokol. Nevím jaký je normální postup, já to řeším dohodou s tím kdo balík doručuje a zatím v pohodě.

 

buss

0x

Nastudovat přepravní podmínky té jedné společnosti, předpokládám, že jsou i na intu, je-li slušná.

 

mbrian*

0x

Bohužel mají právo vám reklamaci zamítnout, vy jste totiž povina si zboží zkontrolovat při převzetí... stvrdila jste to i svým podpisem při převzetí.

I mně se stalo něco podobného a bohužel mi reklamaci neuznali, jasně mi řekli, že jsem si zbož při převzetí zkontrolovat měla... jediné co mi tedy zbylo, bylo poučit se z této chyby a dodané zboží si již kontroluji... vám zřejmě řeknou něco podobného, bohužel.

buss

já zase vím, že jedna společnost uznala rozbitý monitor ex post.

juldab*

Záleží na tom co podepsala. Jestli dodávku zásilky nebo i kontrolu zboží jako takového.

 

tofi*

Dekuji mnohokrat za vsechny odpovedi.

Tak to nakonec dopadlo dobre. Po telefonu se sice moc netvarili, ale ted mi potvrdili, ze mi sud poslou novy.

Je mi jasne, ze bych zasilku mela hned prekontrolovat, ale ono je to nekdy dost tezke - jednak vetsina dopravcu dost specha - coz i chapu maji toho vetsinou hodne, pak navic venku prselo. No a ja jsme musela vybehnout ven a doma jsme nechala male dite - takze jsme fakt nemela cas to dlouho prohlizet. Navic sudy byly zabaleny jen ve folii a na prvni pohled vypadaly dobre ani folie nebyla porusena takze nic nenasvedcovalo tomu, ze by se neco stalo navic mep roste ani nenapadlo, ze takove veci by mohlo neco byt

Takze jeste jendou vsem moc dekuji.

buss

Dobří lidé ještě existuijí?

doplněno 27.04.11 20:28:

Doprava je jistě pojištěna, takže je to nebolí.

tofi*

No mile me to prekvapilo. Zpocatku to prave vypadalo, ze se k tomu nebudou chtit znat a tak jsem chtela byt na vse pripravena, abych vedela co a jak. No a nakonec to vyridli velmi rychle. Tak me moc mile prekvapili

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]