Nejste přihlášen/a.
prosím mám dotaz.před rokem a půl jsme si kupovali ledničku whirlpool a od začátku dělala problémy tím že se vypínal mrazák...často jezdíme pryč a když jsem se vracela bylo vše roztáté...pomohlo vždy celou lednici vypnout a zas zapnout...jenže to dělalo často tak jsme volali servisáka a sám nevěděl co s tím je ale něco tam vyměnil a byl chvíli klid...problém je ten, že to začlo dělat znova a mrazák nemrazí.Mohu jako zákazník požadat úplnou výměnu lednice?Nechci aby se jen něco opravilo a pak zas čekat...navíc za půl roku bude končit záruka a trvám na výměně lednice.
Děkuji za odpovědi
Měli jste to REKLAMOVAT hned, ne volat opraváře. Už byste měli lednici novou, protože po 3. stejné závadě (reklamované!) můžete požadovat výměnu zboží. Nic jiného než reklamace Vám nezbyde, jen doplním, že doba, po kterou je lednice v reklamaci, se nepočítá do záruční doby (záruka se vám o ty dny prodlouží).
To, že na tom TRVÁTE nezmůže nic. Volba (oprava, výměna, vrácení peněz) je na prodávajícím, mimo výše zmíněného případu 3. stejné závady. Možná narazíte na seriózního prodejce, který vám ji vymění, ale není to rozhodně jeho povinnost.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.