Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Poškozená zásilka - reklamovat?

Od: michal958* odpovědí: 5 změna:

zdravím,koupil sem přes interát notebook,před odesláním byl notebook plně funkční, avšak když sem balík otevřel, notebook vyndal, tak se něco v notebooku poškodilo a zacal delat čáry přes obrazovku, nejspíše s balíkem špatně zacházeli a hízely, dá se to reklamovat na poště? zásilka byla pojištěna.jaká je uspěšnost,že reklamaci uznaj? díky

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jayeles*

0x

před pár měsíci jsme u nás měli podobný problém s Fritákem. Odeslali jsme ho nepoškozený a dorazil s ulomeným víkem. Tak jsme si šli stěžovat na poštu a oni to uznali a ochotně vrátili peníze.

michal958*

vrátili vám tu částku na kterou byla zasilka pojistena? nebo částku za poštovné?

jayeles*

vrátili jak částkou na kterou byl balík pojištěn, tak i poštovné.

michal958*

vy jste to reklamoval jeste tentýž den kdy vám zasilka přišla? dá sse to reklamovat druhý den?

jayeles*

myslím , že by to měli vzít i druhý týden

doplněno 14.04.11 21:07:

den a ne týden

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]