Nejste přihlášen/a.
zdravím,koupil sem přes interát notebook,před odesláním byl notebook plně funkční, avšak když sem balík otevřel, notebook vyndal, tak se něco v notebooku poškodilo a zacal delat čáry přes obrazovku, nejspíše s balíkem špatně zacházeli a hízely, dá se to reklamovat na poště? zásilka byla pojištěna.jaká je uspěšnost,že reklamaci uznaj? díky
před pár měsíci jsme u nás měli podobný problém s Fritákem. Odeslali jsme ho nepoškozený a dorazil s ulomeným víkem. Tak jsme si šli stěžovat na poštu a oni to uznali a ochotně vrátili peníze.
vy jste to reklamoval jeste tentýž den kdy vám zasilka přišla? dá sse to reklamovat druhý den?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.