Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vrácení zboží do 14 dnů - vrácení peněz

Od: angelinka* odpovědí: 6 změna:

dobrý večer, ráda bych se zeptala jaké mám možnosti obrany proti společnosti, která mi dosud nezaplatila za zboží, které jsem jim vrátila zpět v 14denní lhůtě. Koupila jsem si mobilní telefon přes internet, ale nakonec jsem zjistila, že mi nevyhovuje a navíc v balení byla špatná velikost pamětové karty. Telefon jsem tudíž poslala zpět a do dnešního dne (už je to přes měsíc) mi na účet nebyly připsány peníze mám se obrátit na ČOI? nebo kam? děkuji za jakoukoli radu

doplněno 23.04.11 13:16:

tak už to jsou dva měsíce a stále nic...když zavolám do společnosti na číslo, které mají uvedené na internetových stránkách tak mě stále ujištují že peníze přijdou a že nevědí kde se stala chyba...už jsem se volala i na ĆOI a tam mi bylo řečeno, že oni s tím nic neudělají, že to mám nahlásit na policii...má s tím nekdo nějaké zkušenosti prosím?

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

marenka*

0x

Napište na ČOI a tomu obchodu to přepošlete taky. Já to tak jednou udělala a do týdne bylo vše napraveno. Ještě se čertili, že jsem je hned naprášila.

Kde jste si kupovala telefon?

angelinka*

tely.cz...už nikdy více! telefon jsem si chtěla osobně vyzvednou - jedna pobočka prý zrušena, druhá v rekonstrukci, tak mi ho poslali poštou, druhý den mi přišel z adresy té pobočky, která měla být zrušena...na fakturační adrese sídlí jiná společnost, oni si tam jen chodí vyzvedávat poštu co jsem tak pochopila... na sídle firmy tato firma také nefiguruje pod jménem, pod kterým se prezentuje na webovkách..ze zoufalosti jsem hledala firmu v obchodním rejstříku, jelikož těch áhod bylo už moc, firma existuje, tak doufám, že celá záležitost bude vyřízena kladně

marenka*

Angeliko, tak to vám budu držet palce. Ale proboha tyhle informace si máte zjistit před koupí. Já než jsem koupila telefon, tak jsem projela všechna možná fóra a hledala jsem zkušenosti lidí s různými obchody. (šedý dovoz). Můžu vám říct, že po pátrání pár obchodů z možného výběru vypadlo.

 

hm*

0x

Nejdřív bych samozřejmě napsal jim. To jste už udělala, nebo ještě ne?

angelinka*

dnes jsem jim poslala doporučený dopis, s "výhružkou", že celou záležitost předám ČOI, pokud mi peníze nepřijdou do týdne na účet, tak vyčkám ještě týden...to jednání mě ale vcelku zarazilo, nikdy jsem neměla s internetovými obchody problémy a ted tohle...několikrát jsem byla telefonicky ubezpečena (volala jsem já jim) že mi peníze přijdou, tak nechápu kde se stala chyba?

 


0x

ptala jste se firmy proč neposlali peníze?

tím bych začal.

doplněno 05.04.11 22:17:

ale pozdě napsal...

mě to vysvětlili, já pochopil a počkal ještě týden. Pak bylo OK.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]