Nejste přihlášen/a.
Nezáleží jen na stupni dysleksie. Záleží i na povaze dítěte, jak dlouho se dokáže soustředit, zda není příliš aktivní nebo naopak málo pohyblivé, zvídavé nebo bez zájmu, ctižádostivé nebo flink. Toto všechno by mělo mluvit pro nebo proti specializované třídě. To všechno by měla pomoci vyřešit třídní učitelka, na základě pozorování a následné rozvahy.
Zvládne výuku v normální třídě? Bude stíhat práci se svými spolužáky? 28 žáků ve třídě je dost, učitel se nemůže věnovat každému.
Zvládne se pak v 6. třídě vrátit? Požadavky asi budou o něco nižší.
U nás žádné speciální třídy nebyly, žáci normálně zůstávali ve třídách, ale žáků bylo méně.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.