Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, ono také záleží, o jakou VŠ se jedná - jinak to bude na technické, lékařské, právnické nebo umělecké. Cvičení (i počtem studentů v kruhu) se dá přirovnat k SŠ, přednášky (většinou nepovinné) jsou v aule pro "hafo" studentů a potom tam mohou být i praktika (laboratorní, u strojařů i dílny a medici i pitvají). Předpokládám, že i umělecké VŠ mají svá specifika (výstavy soch a obrazů, školní divadelní, taneční či hudební představení). Pokud Vás to zajímá více, tak se ptejte konkrétněji. Zdravím!
Doplním - podstatný rozdíl je i v tom, že většina VŠ nesídlí pouze v jedné budově (jako SŠ) a během dne se student musí přesouvat (např. v Praze je to i na dost značnou vzdálenost).
Během přednášek vůbec. A během cvičení jak v k kterém předmětu. V průběhu 5 semestrů matematické analýzy se chodilo normálně k tabuli. Ve výuce jazyků to také probíhalo jako na střední škole. V laboratořích a praktických cvičeních se měřilo a odevzdávaly protokoly. V jiných předmětech probíhalo cvičení jako prohloubení přenášek, tedy formou výkladu a demostrace vyučujícím, a praktickou část suplovaly samostatné semestrální práce na stejná témata. Jednou dvakrát za semestr se někde psala písemka. Hodnocení práce během cvičení v semestru se dost často podílelo částečně na celkovém hodnocení zkoušky.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.