Nejste přihlášen/a.
Ahoj,
Potřeboval bych, aby mi někdo pomohl vyřešit tento příklad. Potřebuji tento příklad vyřešit, aby jsem se měl z čeho učit do zkoušky. Bohužel nemám do zkoušky mnoho času a nevím si moc rady, i když nějaké podklady mám. Pokud by byl někdo tak hodný a příklad vypočítal a nechtěl ho vkládat zde, tak příkládám svoji adresu do pdf souboru, kam by se dal kdyžtak řešený příklad poslat
PŘÍKLAD BYCH POTŘEBOVAL VYŘEŠIT DO 2.2.2025 DO 23:59
Moc by jste mi s pomocí řešení tohoto příkladu pomohli. Pokud jste studenti na různých vysokých školách a znáte někho ze strojírenství nebozda-li je nějaký váš kamarád či příbuzný ten, který by této úloze rozumněli, tak mi kdyžtak prosím na něj pošlete kontakt skrz mojí adresu, který jsem zde přiložil do pdf souboru, kde je řešní příkladu. Zkuste prosím oslovit někoho s mojí prosbou o řešení příkladu někoho, kdo by mi mohl pomoci. Děkuji všem za ochutu a pomoc! Moc by jste mi pomohli!
Zde přikládádám zadání úlohy a poznámky ze sešitu, dle kterých by se dal příklad zřejmě vyřešit:
Zdvihací zařízení na obrázku je tvořené čelním ozubeným kolem 6, pevnou kladkou s ozubeným věncem 5 a volnou kladkou 4. Určete rychlost zdvihu tělesa 2. Jak je toto těleso zdvíhané pod vlivem konstantných otáček na hnacím ozubém kole 6, n6 = 350ot/s. Ozubení v převodech je přímé, úhel záběru α = 20°.
Při řešení úlohy:
Vykonejte rozbor pohybu jednotlivých členů soustavy;
Určete kinematické veličiny charakterizující pohyb;
Určete závislosti kinematických veličin těles 2, 3, 4, 5, 6;
Určete rychlost zdvihu tělesa 2.
Dané:
r6 = 120mm
r5 = 60mm
R5 = 200 mm
r4 = 100 mm
n6 = 350ot/s
Zapomněl jsem přiložit přílohu sešitu, tak posílám dodatečně
PRIKLAD_CO_UDELAT.pdf | 111.53 kB | |
PRIKLAD_CO_UDELAT_KOMPLET.pdf | 358.25 kB |
Ako chcete vystudovat tu VS, ked mate medzery v zakladoch? Kazde zadanie vratene diplomovky vam niekto spocita?
Ved toto je trivialne a to ani nie som strojar. Dve ozubene kolesa maju otacky v takom pomere, ako je pomer poctu ich zubov, tam by som zacal. Kazda otacka kolesa s lanom dvihne lano o dlzku rovnu obvodu kolesa. Kedze je tam na zavazi kladka, rychlost zdvihu je polovicna.
Tohle je příklad na úrovni průmyslovky (a to i elektro, takže student strojní průmyslovky to musí dát levou zadní s prstem v nosu).
Tam je jen drobná komplikace, že nemá zadané počty zubů, ale jejich úhel záběru a poloměry, ze kterého musí spočítat počty zubů (modul ozubení) nebo poloměr ve kterém zabírají (asi to nebude r5 na r6 ale něco mezi). Ale ostatní je jednoduchá fyzika troufnu si tvrdit na úrovni základní školy.
Za nás docela dobře fungovala konzultace se spolužáky. Tyhle domácí práce jsme na střední řešili dost kolektivně.
P.S.: Taková drobná formalita, která se na střední neřeší, ale na vysoké už ano - proměnné se píšou kurzívou (indexy ale ne), je to špatně i v tom pdf (v obrázku je pro jistotu kurzívou všechno).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.