Nejste přihlášen/a.
Protože je rozdíl, jestli je člověk těžký dyskalkulik, nebo lehký dysortografik. Poruchy učení jsou velmi široký pojem. A hrozně záleží, jestli s tím pracuje, jestli to takový ten typ, co je celý život ublížený, protože má nějaké dys - a nebo jestli na sobě maká a snaží se to kompenzovat.
Určitě nemá jenom poruchu učení, ale konkrétní formu. A třeba konkrétně v možnosti mít přehled žádná porucha učení - snad krom těžký dyslexie - nepřekáží. Mít poruchu učení vážně neznamená, že je člověk s prominutím debil
Ani se nedivím. Asi to nebyla zcela limitující porucha. Znám kluka, co mu nedoporučili gymnázium pro špatnou krátkodobou pamět. Nejenže ten gympl zvládl s vyznamenáním, ale vystudoval na VŠ docela náročný obor. Řekl, že si musel systematicky stále opakovat, soustavně přepisovat fakta. Prostě potřeboval na vše mnohem víc času, měl k tomu tu vůli a asi doma i podporu...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.