Nejste přihlášen/a.
Zdravím.
Nazývat přípravu na přijímací zkoušky doučováním se mi nejeví jako zrovna vhodné. Vzhledem k obsahu přípravy (mj. též rozprava nad řešením úkolů, které jsou žákům v rámci přípravy ukládány pro práci domů) je (dle mého názoru) vhodnější užívat pojem konzultace. Bez ohledu na název účast doporučuji. Co se týče ostudy: Snaha po zvýšení naděje na přijetí na vybranou školu není žádná ostuda...
Záleží na tom, jak jsi na tom s předměty které jsou na přijímačky potřebné. Pokud jsi absolvoval několik ročníků matematické olympiády, tak matiku asi doučovat nepotřebuješ. V ostatních případech bych do toho šel. Výuka v doučováku (a víš co? říkejme raději V PŘÍPRAVCE) bude možná vedená jiným způsobem a poznáš jiný přístup k problémům. Také by se tam měly probírat příklady z minulých let.
Co se týká ostatních předmětů, tak je to podobné.
Před spolužáky nedělej hrdinu, na škole jste všichni každý za sebe. Oni za tebe zkoušky dělat nebudou.
Není to doučování, ale příprava na přijímací zkoušky. Je prima, že se k tomu škola staví zodpovědně a má zájem, aby se umístilo co nejvíc žáků ve zvolených oborech. Rozhodně to není žádná hanba a já bych toho určitě využila. Budeš víc připravená na záludnosti zkoušek, než jenom z běžných hodin.
Jaký máš vztah s rodiči? Protože si myslím, že tato otázka neměla být položená cizím lidem, ale především mamce a tatkovi. Jaga.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.