Nejste přihlášen/a.
Pane Bože, ty to vidíš.
Ne, přístup vyučující není v pořádku.
Na druhou stranu tohle dobře reflektuje nynější stav vzdělávání. Když budu po dětech chtít, aby napsaly datum na určité místo, tak mi ho tam nebude psát víc než polovina. (A to prostě není v pořádku. Taková blbost, datum na jednom místě!) A když opravujete 50-75 sešitů (25 x 2-3 předměty; někteří učitelé i více, např. někdo má z jedné hodiny třeba 3 x 25 - domácí úkol, diktát a jedno cvičení z hodiny), tak jednotný vzhled celého sešitu opravdu hodně ulehčuje práci. Dokud jsem neučila ve velkém češtinu (=předmět, ze kterého bývá spolu s matematikou nejvíce opravování), tak jsem nechápala, proč někteří kolegové nadělají takového povyku kvůli úpravě... ale určitě to snižování hodnocení není v pořádku.
Klasika co znam i od vych deti je zadani vlevo, datum vpravo.
Nikdy jsem se nesetkal s hnidopistvim snizovani znamky za to, ze to nebude rozvrzene na strance presne podle jejich predstav.
Vite jak. Kazdy priklada nejvetsi duraz vecem do vyse, na kterou ma kapacitu.
Dobrý den,
výměna učitelů bývá většinou problém, každý je zvyklý na trochu něco jiného a to hodlá uplatňovat. K vašemu dotazu, myslím, že je to skutečně na různých školách individuální, nejde asi říct, že by bylo špatně to, jak to psali za vaší bývalé učitelky a za současné. Jak jsem psal, je to o tom, že každá preferuje jiný postup.
Na jednu stranu to chápu - ona s tím žáky seznámí, je to součást jejího "výkladu", tak chce, aby to tak psali. Na druhou stranu by samozřejmě nebylo od věci, aby nepostupovala tak autoritářsky a netrvala na tom v takové míře. Děti mají za sebou jednak distanční výuku, což pro ně jistě nebylo nic jednoduchého, dále určitě je pro ně taky trochu šok, když si mají zvykat v tomto mladém věku na jiného vyučujícího a ještě k tomu na jeho jiné pořádky, když doposavaď byli zvyklí na něco jiného. Je to hodně o individuálním přístupu vyučujího. Za mě by záleželo, jak moc by to opravdu řešila. V případě, že by žák měl písemku bez chyby a o stupeň horší známku dostal kvůli této prkotině, která je v podstatě tak trochu mimo, nesouvisí s tím, čeho se týká prověrka, dané látky, je to jenom formalita, tak bych se ozval a řešil bych to dál. Tím spíš, kdyby to zásadně ovlivňovalo výslednou známku na vysvědčení.
Na vašem místě bych se spojil s ostatními dětmi, respektive jejich dětmi, což jste asi už udělal, a řešil situaci společně, zřejmě se shodnete a bude vás víc, co bude protestovat. Věc bych napřed řešil s danou učitelkou, kde bych argumentoval tak, jak jsem vám psal. Pokud to nepomůže, tak s třídní učitelkou. Pokud je ona zároveň třídní učitelkou, řešil bych to i na ředitelství. Podle mě vyučující má hodnotit to, co je obsahem daného testu. K formálním věcem asi může mít výhrady, asi na ně může upozornit, ale snižovat kvůli tomu známku, to mi přijde moc a myslím, že pokud máte alespoň nějaké solidní vedení, tento přístup učitelka neobhájí.
jejich rodiči
Pokud je to skutecne tak, tak to si fakt ucitelka nevidi ani na spicku nosu.
Budou ji mit i pristi rok?
Pokud ne, pak bych to ukazal reditely/ce, zda je to takto v poradku.
Pokud ano, pak...to vite, vzdycky je tezke ozvat se proti nekomu, kdo se muze mstit na vasich detech...je potreba zvazit, zda v danem pripade princip vitezi nad moznymi nasledky. A to kazdy muze mit nastavene jinak.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.