Nejste přihlášen/a.
SCIO s.r.o
Vi nekdo, co se skryva pdo temi pismeny? Nemuzu najit, zajima me to! Nemam rada zkratky, kdyz nevim, co znamenaji! Je divne, kdyz tisice studentu delaji scio testy a nikdo nevi co to je!
odpoved hodnotim!
Říka se že řecký filosof Sókratés řekl: Scio nescio - vím, že nic nevím!
je to možné, z latinčiny si pamatuji ještě že scientia se překládá asi jako vědomí, znalost, vědění,
takže SCIO je celkem vhodný název pro test - VÍM
určitě na internetě něco najdete, jen hledat...
doplněno 12.12.10 18:20:jiný pramen uvádí Scio me nihil scire _ Vím, že nic nevím. ( Sókratés) cs.wikiquote.org/... nebo také volně Když má člověk příliš mnoho informací, najednou má pocit, že vůbec nic neví...
Vidite, kdysi jsem mela ve skole rectinu! Premyslela jsem take, ze prvni pismeno by mohlo byt S - scientific" a nedosla jsem dal. A vlastne jsem byla tak blizko! Ted jen nechapu, ze jen vy jste pochopil, o co mi jde. Ostatni me povazuji za naprosteho debila, ktery neumi najit na netu SCIO usmivam se a jeste jednou dekuji!
Ono je to spíš latinsky než řecky, a najít se to dalo i ve slovníhu cizích slov, viz slovnik-cizich-slov.abz.c/..., resp odkaz na vyhledávání slovnik-cizich-slov.abz.c/.... Ale už je to vyřešeno, to jen pro úplnost.
Jinak mne v této souvislosti napadla volnou asociací otázka, co je KRČ. kDUŽ TO JEŠTĚ OPENTLÍTE DEBATOU NA TÉMA ROH, DPK, ÚRO, a podobně, málokomu dojde, že je to jméno pražské čtvrti. (Ale je to "off topic", když už jsme v těch cizích slovech.)
rozhodně se SCIO testum vyhněte. Je to základní zjištování inteligence a gramotnosti.
Definice slova Scio na webu:
no kdybyste to nezvládl/a tak vám to sem nakopíruji
HistorieSpolečnost Scio založil v Praze roce 1996Ondřej Šteffl jako nadaci. V roce 1999 se změnil její status na obecně prospěšnou společnost a v roce 2003 vznikla vedle Scio o.p.s. společnost s ručením omezeným Scio s.r.o. Několik prvních let šlo o velmi malou společnost s méně než 10 pracovníky (s dalšími desítkami osob, např. s autory či organizátory zkoušek, však Scio spolupracovalo formou krátkodobých smluv). Od roku 2001 začíná společnost výrazně rozšiřovat své aktivity a po přestěhování do větších prostor v Praze-Karlíně již má desítky stálých spolupracovníků. V roce 2007 se jedná o středně velkou společnost produkující evaluační (hodnotící) projekty v oblasti vzdělávání celorepublikového charakteru. Od roku 2006 aplikuje společnost Scio systém managementu jakosti ISO (ČSN EN ISO 9001:2001).a
Scio a Národní srovnávací zkouškyV počátcích své činnosti se Scio zaměřilo na testování maturantů. V letech 1998 a 1999 bylo Scio autorem testů pro hromadné testování maturantů s názvem Sonda maturant. První významnou samostatnou akcí byly Národní srovnávací zkoušky v roce 1996, jejichž hlavním cílem bylo umožnit uchazečům o vysokoškolské studium objektivní srovnání jejich schopností ještě před přijímacími zkouškami na vysoké školy. Zároveň s tím Scio usilovalo o to, aby výsledky Národních srovnávacích zkoušek (NSZ) byly při přijímacím řízení vzaty vysokými školami v úvahu. Až do roku 2006 sloužily NSZ jako alternativa přijímacích zkoušek na některých fakultách českých univerzit (např. na Fakultě sociálních studií MU v Brně) a Scio vedle toho zajištovalo přijímací zkoušky pro některé fakulty (vedle již zmiňované FSS MU např. pro Právnickou fakultu UK v Praze). V akademickém roce 2006/2007 se podařilo prosadit NSZ v jejich původně zamýšlených intencích - 11 fakult českých VŠ je stanovilo jako povinnou součást přijímacího řízení, celkově pak podle výsledků NSZ přijímalo 26 fakult českých univerzit a vysokých škol. V roce 2007/2008 zaznamenaly NSZ další progres: přijímat uchazeče podle jejich výsledků se rozhodlo více než 40 fakult českých vysokých škol a vůbec poprvé nabídla možnost uplatnit výsledky NSZ také slovenská vysoká škola (pro případné české zájemce o studium). Součástí Národních srovnávacích zkoušek a později prakticky všech souborů testů jsou jednak předmětové testy (např. český jazyk, anglický jazyk, matematika, biologie), a pak zejména test obecných studijních předpokladů.
Kromě NSZ společnost Scio nadále připravuje přijímací zkoušky pro Právnickou fakultu UK v Praze.
Scio a přijímací zkoušky na střední školyDalšími významnými aktivitami Scio je spolupráce Scio se stovkami středních škol na přijímacích zkouškách. Scio dodává středním školám testy, které posléze vyhodnotí a předá školám jejich výsledky. Na to navazují srovnávací zkoušky pro žáky základních škol. V roce 2001 se poprvé konaly Národní srovnávací zkoušky pro základní školy s cílem umožnit porovnání schopností uchazečů o studium na gymnáziích (čtyřletých i víceletých) před podáním přihlášky, resp. před přijímacími zkouškami.
Scio a projekty pro školyMéně viditelnou, ale nedílnou součástí aktivit společnosti Scio jsou autoevaluační (sebehodnotící) projekty pro základní a střední školy. Projekty jsou založeny na hromadném testování a dotazování žáků, studentů a dalších účastníků vzdělávacího procesu, které je následně vyhodnocováno a analyzováno za účelem zjištování kvality a vývoje vzdělávání na jednotlivých školách. V projektech Mapa školy, Komplexní evaluační analýza, Vektor a dalších jde o srovnání výsledků školy s ostatními školami stejného stupně, případně se školami obdobného typu. Projekty poskytují škole také srovnání na úrovni tříd a jednotlivců, vše v souladu s ochranou osobních údajů. Ročně se jich účastní stovky škol, např. jen v projektu Mapa školy se za dva roky nashromáždily výsledky dotazníkového šetření z 659 škol, které představují sumu 261 399 respondentů. Evaluační projekty na školách organizuje společnost Scio také ve spolupráci s kraji a obcemi, za zmínku stojí projekt Kvalita uskutečňovaný ve spolupráci s hlavním městem Praha, nebo projekt Optimalizace přijímacího řízení, na kterém spolupracuje Scio se Zlínským krajem. Prostor pro podobné evaluační projekty vidí Scio také na vysokých školách, případně v zahraničí.
Scio a technologieVedle autoevaluačních a evaluačních projektů se Scio významně profiluje na poli e-learningu. Jak jednotlivcům, tak školám nabízí Scio k využití internetové kurzy založené na využití internetu ve vzdělávání. Jedná se o interaktivní vzdělávací pomůcku, která může sloužit jednak k individuální přípravě, ale také k běžné výuce ve školách.
Mediální aktivity ScioSpolečnost Scio se snaží také vytvářet v oblasti vzdělávání, která je dlouhodobě na okraji veřejného zájmu, dostatečný mediální prostor. Scio tak už několik let vydává noviny Jak na SŠ (do roku 2006) a Jak na VŠ, které vycházejí jednou ročně a obsahují informace, pomůcky a rady pro uchazeče o studium na středních a vysokých školách. Pro učitele na základních a středních školách je určen Učitelský zpravodaj (vychází od roku 2006), občasník vycházející několikrát během školního roku. Učitelský zpravodaj se věnuje nejširší problematice vzdělávání a školství a dává prostor samotným školám a učitelům. Od listopadu 2007 se společnost Scio podílí také na nové rubrice Vzdělávání, kterou připravuje s informačním serverem Novinky.cz (www.novinky.cz/vzdelavani).
...tak ja nevim, kdo by se mel testum vyhnout!?
Podivejte se na odpoved, kterou jsem ohodnotila jako vybornou . Jedinec, ktery pochopil, o co mi jde , co hledam.
A navic nebyl jizlivy!
Ja totiz nejsem zas az takovy debil, abych si neumela zadat do hledani. Pouze jsem nenasla to, co jsem najit chtela.
I tak vam dekuji a preji hezky vecer.
Hejkalovi i mně to trvalo 4 minuty, tas musela použít složitý postup jak to vytukat do poradny ... Moje odpověď na Tebe byla moc složitá a dlouhá .. tak jsi to alespoň pochopila v latině... tak to jsme rádi, že jsme opět mohli jako poradna pomoci s hledáním v Google
Trochu mi uteklo, zda jsi hledala odpověď co to je, nebo poklepání po ramene, jaký jsi chudák, žes to nenašla. Jsem rán , žes to alespoň Hejkalovi ohodnotila.
Většina dotazajících ani neumí poděkovat. To tys to tlačítko, alespoň našla. Což je bod pro Tebe. Je tu fůra registrovaných co denně otravuje se stupidními otazkami, ale nikdy nikomu BOD nedají, protože .. nevím .. jako by to dávali z vlastní kapsy
Přeji hezký den ...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.