Nejste přihlášen/a.
A nebylo uznáno proto, že je chybné nebo kvůli postupu?
At tak nebo tak, rád bych znal toho chytráka, který to neuznal!
V matematike nic ine ako spravne riesenie nie je. Mozu byt rozne postupy, ale vysledok je vzdy ten isty. Nejaky postup moze byt preferovany z didaktickeho hladiska, ale to je tak vsetko. Ako si to pani ucitelka predstavuje?
Bohužel je to o "malosti" těch vyučujících.
Na VŠ nám třem nejlepším z ročníků v matematice zadal šéf katedry matematiky ke zkoušce dohromady příklad a rozloučil se s námi s tím, at přijdeme až to vyřešíme, dřív nás vidět nechce. Po cca 1 hodině jsme se k němu vrátili, on vzal naše řešení, prostudoval a řekl: Sice jste použili úplně jiný postup, než já a který jsem neznal, ale po jeho kontrole je správný a rovněž i výsledek.
Dostali jsme všichni "za 1" a propustil nás. A v tom je ta velikost a síla vyučujícího.
Satame,kdyz mas tu vysokou a jeste byl mezi tremi nejlepsimi,to bych ja vynechal,nemelo by te napadnout,ze probiraji nejakou latku a chteji aby se deti naucili i POSTUP?!Treba delitelnost?
A v 6. třídě se nemůže najít někdo chytrý, který obejde zažitý postup a dojde k výsledku jinak? Vyučující jen prostě a sprostě potlačuje vlastní myšlení žáků a jejich kreativitu
Dělitelné 17 je 170.
Přičítat ke 170 dalších 170 tolikrát, až je výsledek větší než 1000
170 + 170 = 340
340 + 170 = 510
510 + 170 = 680
680 + 170 = 850
850 + 170 = 1020
nyní odečítat 17
1020 - 17 = 1003
Dalšíím odečtením by vzniklo 3 ciferné číslo. Tedy výsledkem je 1003
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.