Nejste přihlášen/a.
Není to až tak složité, stačí dítěti vysvětlit, že 2 je hezká známka a nic hrozného se nestalo. Pokud si pamatuji od vnučky, tak ty říkanky nebyly nijak složité. Bude hůř, vnučka je ve 4 třídě a Vlastivěda je vážně chutovka, toho co napsal učebnici bych asi umlátila. Vnučka dostala s písemky první 3, to bylo pláče ale vysvětlila jsem ji, že 3,4 a dokonce 5 jsou jenom známky a že příště to bude třeba lepší, nebude-li, život jde dál. Důležité je to, co ji zůstane v hlavě, ne známka. Prní třída se učí zbytečnosti a za největší považuji angličtinu.
Napište sem nebo vyfotte tu báseň. Opravdu se tu báseň měl Vás syn naučit ze dne na den? Měl i nějaké jiné úkoly? Učitelce bych se nestěžovala, alespoň ne teď. Pokud by se to víckrát opakovalo, promluvila bych si s učitelkou osamotě po třídní schůzce. Dvojka není špatná známka, může si to ještě x-krát opravit.
Jenom důvod k tomu, aby se známkování na 1. stupni zrušilo.
Ne každý žáček je bystrý a pohotový, aby si to zapamatoval. Podle mne to je od učitelky nepřijatelné. Každá látka se musí v hlavě uložit a pevně ,,zakonzervovat,. Což si myslím, že se den ze dne nestane a děcko je z toho vystresované. Přes víkend ano, to je jíná.
Děcko má potom pocit, že selhalo.
Pokud to nebyla báseň od Sládka, ty se pamatují velice dobře.
Třeba:
Hej, hej, hej,
hřej slunéčko hřej!
Mušky budou tancovati,
komár bude také hráti,
roháč vedle něj.
Brum, brum, brum,
to je shon a šum!
Kdo má nerad hudbu muší,
at si zacpe obě uši,
at si zavře dům.
To jsou jenom dvě první sloky, ale moc dobře pro děti zapamatovatelné.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.