Nejste přihlášen/a.
Úplně nechápu téma "School brakes", snad to mělo být "breaks". Útvar byl splněn? "School breaks" mi nezní moc jako téma pro For and against essay, což "For/Against School" už podle zadání je. Předpokládám tedy, že alespoň útvar byl správně. For and against essay se totiž píše trošku jinak, než Opinion essay nebo co to vlastně mělo být.
Záleží na konkrétní situaci - jak si jde splést dvě rozdílná témata, která mají společnou jenom školu? Pokud bylo zadání na víc témat a ty ses jenom překouknul a psal něco jiného, je to něco jiného, než jestli bylo zadání jasné, ale ty ho špatně pochopil / přečetl (což se stane snadno). Sám mám zkušenost, že jsem jednou psal odpovědní mail o něčem úplně jiném.
V prvním případě by snad šlo přimhouřit oko, jestli je s učitelkou řeč, zná tě, jsi s ní zadobře a tak - ale pak jde ještě o to, co si představuješ pod "brát jako jedna chyba" - jestli třeba čtyřku, protože jsi napsal něco jiného, byt správně? Za jedna to prostě nemůže být.
Souhlasím ale s učitelkou, stát se tohle u maturity, tak máš taky smůlu. A jestli jsi psal i jiný útvar, máš prostě smůlu a není na tom co řešit. Tvoje "školní brzdy", "essej" a "né" v dotazu taky nepůsobí úplně fajn, když už píšeš o řešení problému, to jen tak na okraj.
Tazatel možná není rodilý Čech, tím by mohla vzniknout ta neobratnost ve vyjadřování a např. ta "essej".
@Inzinyrka> podstatné jméno esej lze skloňovat jako neživotné podstatné jméno rodu mužského nebo jako podst. jméno rodu ženského → oba tvary jsou správné a významově rovnocenné.
@denimus - Můj názor je, že má škola učit správně anglicky a to je též cíl učitelky.
Názor můj - a zřejmě i vaší učitelky - je, že kromě učení "správně anglicky" vás má škola naučit i pochopit, respektive nepřehlížet to, co je po vás požadováno. "Příprava pro praktický život" se tomu říká.
Dneska jste dostal za pět, v zaměstnání by vás podobné "přehlédnutí" mohlo stát i dost peněz. Takže jste z toho vyšel ještě dobře.
Nejde o nevhodnou známku, ale o známku, s níž nesouhlasíte. V takovém případě je potřeba situaci řešit s vyučujícím, případně s vedením školy.
Podle mne byla nedostatečná v pořádku, protože jste nesplnil zadání.
Souhlasím s Vámi, že škola má především učit správně anglicky. K tomu však patří i pochopení zadání a splnění zadaného úkolu...
Kdysi se mě na střední škole stalo totéž. Dostal jsem písemný test z Římské literatury, jak jsem měl radost, že vše umím, hezky jsem vše napsal a známka za pět... Šel jsem za učitelkou, jak je to možné a samozřejmně zadání znělo Římská literatura, nikoliv Řecká tak jak jsem hezky napsal já. Nehádal jsem se a bral jsem to pochopitelně jako svou chybu.
Když bych pracoval v práci a měl jsem někam umístit šroub velké tvrdosti a já tam dal z měkého materiálu kde bude chyba? Nikoho nebude zajímat, že šrouby vypadají stejně...
...a tak to prostě v životě je. Smířte se stím a bojujte tam, kde to má smysl a hlavně tam, kde to není vaše chyba... Kopat kolem sebe a hledat chybu jinde umí dnes každý...
nestěžuj si a ber, že to tak je...můžu ti říct z vlastní zkušenosti, že já pravidelně dostával basy z češtiny z maturitních otázek..téma jsem měl správně, odpověď na otázku také. Měl jsem dokonce víc informací a detailů než spolužačka co dostala za 1. A proč jsem dostal 5 a ona 1 když jsem měl vše správně a víc než ona? Protože jsem to psal v odrážkách a ne v celých větách. Taky jsem se rozčiloval. Byl to tehda důvod jak noha. Pravidelně jsem namítal, že nejsme ve slohu a nemám čas formulovat věty, aby si někdo mohl číst jak v knížce. Musím sypat informace a fakta dokud je mám v hlavě. Pohádky můžu vykládat u maturity až bude ústní.. Byl jsem osočen, že jsem drzý. Já celý život tvrdím, že jsem upřímný ...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.