Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Poradíte mi co mi vychází? 3.06666

Od: nwmcoje odpovědí: 9 změna:

Když mam prumer 3.066666666666667 je to 3- nebo 4 nebo jeste trojka?

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

je to slabší trojka, jestli mínus to nevím, ale na vysvědčení rozhodně trojka čistá.

zajixxx*

Mimochodem průměr nic neznamená... klidně můžete dostat i tu 4rku...

 

iz*

2x

Na vysvědčení můžeš dostat trojku i čtyřku. Průměr je jenom orientační, není to jediné kritérium, na jehož základě se určí výsledná známka.

 


0x

Je to trojka. Průměr 3,25 už by byla čtyřka.

 


0x

Pokud je to z matiky, tak za 4. Pokud z jiného předmětu, tak by to ještě byla 3. Ale jak je řečeno výše, průměr nic neznamená a je jen orientačním ukazatelem úspěchu (nebo neúspěchu) žáka.

doplněno 10.01.15 18:53:

Zajixxx, a to si rodiče "nechali líbit"? Jsou dobří dát kuli s průměrem 4,17, to chce dost odvahy. Já naštěstí nikdy nemusela při známkování vyjet z kolejí "mezi 3 a 4", vždycky to byla 3 nebo 4. Nahoru jsem šla jednou - holčina, silná dyslektička, měla tolik snahy, že jsem jí musela dát jedničku (měla mezi 2-3). Ten pokrok, jaký udělala, tolik práce, co udělala - nešlo to jinak. Ale je fajn vidět, že to někdo bere takhle sportovně. Taky mi už pár rodičů řeklo, že jsou rádi, že jsem tu kuli dala, že to dítě nakoplo.

zajixxx*

Pokud matika tak za 4, stalo si mi přesně todle - akorát jsem měl průměr 4,17 z matiky (střední el.škola) --- před maturitou, a buch za 5... ale reparátu nelituji... díky němu mám maturitu.

 

faithoncemore*

0x

Jednotlivé známky mohou mít (a jistě i mají) různou váhu, nelze proto dělat závěry z aritmetického průměru; nejlépe je zajít za vyučujícím a zeptat se, zda vám dá ještě šanci zamakat na tom, aby to byla trojka. Většina kantorů ocení i ten přístup a tu šanci dá - tedy pokud to dotyčný takto nedělá každé pololetí již několik let u všech předmětů

 


0x

Tohle průměrování je k ničemu. Kromě známek, na kterých Ty tolik stavíš, učitel hodnotí do známky plno dalších ukazatelů. Zda nosíš dobře vypracované domácí úkoly, zda je nemáš opsané až před hodinou na záchodě, jak se hlásíš, jak jsi o hodinách aktivní, zda nezapomínáš pomůcky, dáváš pozor, jak přehledné a rozsáhlé máš poznámky a další...

Většinou to učitelé praktikují tak, že o pololetí dají spíš horší známku, tedy čtyřku, aby žáka motivovali ke zlepšení a donutili ho něco dělat. Na konci roku jsou zase možná ochotni to očko kapánek přivřít, to bys asi dostal trojku. Ale pokud to jde, zkus se ještě nechat vyvolat. Jedna povedená jednička - a ta zvrátí celkovou známku k lepšímu. Tak at se podaří. Jaga.

iz*

Přesně tak. Pro mne byly nejdůležitější aktivita a práce v hodinách. Moc se mi líbí odpověď Naufrago: Také jsem takto ohodnotila pár žáků, přestože lepší známka neodpovídala jejich vědomostem/znalostem.

Pokrok (ve sriovnání s ostatními byl minimálně stejný), aktivitu a snahu je podle mne potřeba ohodnotit.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]