Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nejde mi posílat zprávy Outlookem

Od: mirdax* odpovědí: 2 změna:

Když se připojím doma na internet služebním notebookem, mejde mi odesílat emaily pře Outlook. Příjem funguje normálně ,ale odeslat nejde,...

Dík za pomoc

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

rexx*

0x

Zřejmě máte nastavenou adresu serveru pro odeslání (SMTP) u vašeho poskytovatele internetu v práci (např. smtp.iol.cz), ale doma jste připojen pomocí jiného poskytuovatele (např. smtp.upc.cz). Řešit to lze několika způsoby. Buď použít odchozí server přímo na vašem mailserveru (např. smtp.vasefirma.cz) - pokud je tam tato služba dostupná, použít vpn tunel pro připojení do firemní sítě a pomocí ní pak poštu odesílat nebo propátrat outlook, zda nejde nastavit "záložní" SMTP server k danému mailovému účtu (neznám vaši verzi outlooku a nikdy jsem to takto neřešil, ale mohlo by to tam být). Pak by stačilo nastavit oba SMTP servery.

 


0x

Vaše otázka na jeden "nepodstatný" nedostatek- nikdo z nás netuší jak máte nastavený firemní outlook...

Hádám že v práci asi nemáte exchange takže to bude nastavením SMTP serveru což je na odesílání pošty. Ty máš nějaký firemní nebo od poskytovatele internetu ve firmě a doma je blokovaný- pokud půjdeš dos nástrojů, možnosti účtu, najdeš si svuj účet, ve změnit se proklikáš na server odchozí pošty (SMTP) a přepíšeš na ten co máš doma od poskytovatele internetu. Případně dodej informace

doplněno 22.06.10 07:43:

rexx: o fous

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]