Nejste přihlášen/a.
Když se připojím doma na internet služebním notebookem, mejde mi odesílat emaily pře Outlook. Příjem funguje normálně ,ale odeslat nejde,...
Dík za pomoc
Zřejmě máte nastavenou adresu serveru pro odeslání (SMTP) u vašeho poskytovatele internetu v práci (např. smtp.iol.cz), ale doma jste připojen pomocí jiného poskytuovatele (např. smtp.upc.cz). Řešit to lze několika způsoby. Buď použít odchozí server přímo na vašem mailserveru (např. smtp.vasefirma.cz) - pokud je tam tato služba dostupná, použít vpn tunel pro připojení do firemní sítě a pomocí ní pak poštu odesílat nebo propátrat outlook, zda nejde nastavit "záložní" SMTP server k danému mailovému účtu (neznám vaši verzi outlooku a nikdy jsem to takto neřešil, ale mohlo by to tam být). Pak by stačilo nastavit oba SMTP servery.
Vaše otázka na jeden "nepodstatný" nedostatek- nikdo z nás netuší jak máte nastavený firemní outlook...
Hádám že v práci asi nemáte exchange takže to bude nastavením SMTP serveru což je na odesílání pošty. Ty máš nějaký firemní nebo od poskytovatele internetu ve firmě a doma je blokovaný- pokud půjdeš dos nástrojů, možnosti účtu, najdeš si svuj účet, ve změnit se proklikáš na server odchozí pošty (SMTP) a přepíšeš na ten co máš doma od poskytovatele internetu. Případně dodej informace
doplněno 22.06.10 07:43:rexx: o fous
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.