Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace notebooku a smazání HDD

Od: charvat29* odpovědí: 8 změna:

Dobrý den,

chci se zeptat, zda-li mi může prodejce počítače při reklamaci přeinstalovat OS a vymazat tak celý Hard Disk, bez toho aby mi data nějakým způsobem uložil.

Děkuji

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


4x

Jelikož servis nemůže vědět kdo má kde uložená data tak by musel uložit celý disk. Sice já reklamace u nás neřešim, ale ještě jsem neslyšel že by se vracel opravený počítač a bokem uložená data uživatele. Druhou věcí je že neni prodejce jako prodejce. Hypermarket počítač pošle na servis a je to, ale prodejce VT to opravuje většinou sám takže tam už je taky i lepší domluva, pokud jste chtěl něco zachovat tak to dát to reklamáku, jinak nemáš nic v ruce. Tot muj názor lajka v reklamacích

 

pravdomluvny*

4x

Myslím, že v servisu jim jsou Tvoje data bohužel volná. Notas jsi koupil prázdný, oni Ti ho opraví a prázdný zase vrátí... Jak píše Maverik, je to o dohodě (někde). Já když dávám comp do opravy, tak zálohuju. Pokud mi to z nějakého důvodu nejde, požádám je, aby vyzálohovali oni a řeknu jim co. Pokud to není tajemství, napiš mi do vnitřní pošty, kde jsi to měl v opravě. Zdar

 

moxa*

3x

Z mých zkušeností Vám všechno smažou i bez upozornění, i když to asi "nesmějí". Udělají to tak jako tak. Nebudu tady radši rozebírat svou otřesnou zkušenost s Alza. Když jsem pátrala po svých datech - vysloveně jsem si přála je zálohovat (sama jsem nemohla, PC nešel ani zapnout) a nakonec jak to tak vidím jsem ráda, že našli aspoň můj počítač. Tam jeden neví co dělá druhý I mobil mi zase jinde vymazali, tam mně neupozornili vůbec na nic.

 

vosikac*

2x

Můj názor je, že záloha dat je Vaší povinností

charvat29*

A i když mě nijak neupozorní?

vosikac*

Nevím, je-li to povinností servisního střediska.Jen se zkušenosti z reklamace mob. telefonu.

Zkuste projít podmínky reklamace.

 

sasdax*

1x

Tak já jsem notebook kupoval na www.hpmarket.cz a vzhledem k tomu, že potřebuji notebook reklamovat kvůli blikajícímu displeji, pročítal jsem i reklamační řád: h10126.www1.hp.com/.... No a narazil jsem rovněž na něco, co souvisí s tímto dotazem: HP upozorňuje zákazníky, že v průběhu opravy může dojít ke smazání všech uživatelských dat (např. při testování). HP nenese žádnou zodpovědnost za poškození nebo ztrátu jakýchkoliv údajů nebo programů zákazníka. HP doporučuje zákazníkovi vytvořit si záložní kopii všech programů a dat a současně vyjmout všechna výměnná média.

kytka*

Myslím,že nejlepší je si vše průběžně zálohovat ,pak se nestane,že byste o něco přišel/ přišla/

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]