Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,rád bych se zeptal někoho,kdo používá tiskárny EPSON a často se mu stává to samé jako mě: chybové hlášení "nelze rozpoznat inkoustovou kazetu" . Mám tiskárnu EPSON SX515W,nepoužívám originální náplně-je to příliš drahé,nejčastěji koupené přes aukro .Při vložení nové neoriginální náplně tiskárna nemá problém a indikuje plný zásobník,postupuji podle pokynů,s kazetou několikrát zatřesu a to pořádně,z ničeho nic se mi u některé ze čtyř náplní objeví hlášení "nelze rozpoznat inkoustovou kazetu",přitom v ní zbývá ještě inkoust,dnes se mi to stalo u modré T712,kterou jsem koupil v obchodě(nebyla originální,ale stála 180,-),ale stává se to u různých barev.Zkoušel jsem ji několikrát instalovat znovu,ale tiskárna se s touto kazetou vůbec nechce bavit a hlášení se objevuje znovu.Přitom je v ní dobrá čtvrtina inkoustu a můžu ji vyhodit .Tiskárnu mám asi dva měsíce,je nová,před ní jsem měl EPSON SX100 .Už mě to vážně štve,nevěřím,že jsem jediný,kdo má takový problém a kdo nepoužívá originální cartridge.Měl bych i nějaké další otázky,co se týče tisku na této tiskárně,ale to až později.Prosím o radu.
Kdysi jsem si kupila levnou Epsonku, počítala jsem s ní jenom na krátkodobou práci a ta mi problémy s neoriginál náplněmi dělala, musela jsem používat jenom originál. "Dražší" Epsonky mi ten problém nedělali, nicméně jedna z nich (používala jsem současně dvě - v kanceláři při podnikání) po neoriginál náplni jednou začala tisknout pouze černobíle (byt spotřebovávala i barvy) a už se ji nějak nepodařilo do barvy rozchodit. Druhá byla v pohodě, dokud nedosloužila přirozenou smrtí :o)
Takže co s tím neporadím... snad jedině zkusit jinou značku tiskárny?
Epson a spousta dalsich pouziva jakousi ochranu proti používání neoriginálních náplní, je to snaha o maximalizaci zisku. Pokud chcete požívat neoriginální náplně, je třeba dokoupiz ještě k náplni tzv. resetter. Ten se osadí to tiskárny společně s neorig. cartridge a ta se porom chová jako ogiginál, který je 3x předražený...
doplněno 04.08.10 11:14:Jeste jsem zapomnel dodat, ze pouzivam Epson DX 4400 a neoriginalni naplne kupuji zde /www.printpro.cz . Resetter koupim jen jednou a pak uz jen barvu.
Mám stejný problém jako většina z vás. Používám EPSON SX515W od prosince 2009. První výměna černé za inkoust značky ARMOR byla úspěšná, ale při další výměně za "neoriginální" už problém byl. Tisk byl neúplný (vodorovné pruhy) naprosto nečitelný. Přitom jsem použil tutéž značku ARMOR a nic. Zkusil jsem jinou neznačkovou a zase bez výsledku. Teprve až při reklamaci, kdy jsem musel KOUPIT ORIGINÁL EPSON NÁPLNĚ - jinak mi tiskárnu do reklamace nechtěli vzít, tedy po vložení originálních už tisk šel. Příběh ale pokračuje . Další měsíc (tento víkend), jsem opět měnil černou náplň. První pokus s neoriginální opět nevyšel - další vyhozené peníze, ALE BOHUŽELANI ORIGINÁL NÁPLŇ mi netiskla správně. Už vůbec tady nerozebírám skutečnost, že každým čištěním hlavy se spotřebovávají i barevné - není zde možnost čistit pouze jednu cartridge. No a barevná náplně? To už tady psalo více uživatelů - stejný problém - CHYBA ROZPOZNÁNÍ NÁPLNĚ. Tedy suma-sumárum mě provoz této tiskárny stál za cca 5měsíců asi 2500 korun, což je cena tiskárny. A to tisknu velmi málo, většinou to jsou částky za inkousty, které tiskárna nevzala, tazže jsem je zcela nepoužité musel VYHODIT. tiskárna je to přitom velmi dobrá, rychlý tisk, bezproblémové připojení WiFi, skenování, sdílení, dobrý správce tisku, prostě super - AŽ NA MALIČKOST - NETISKNE!
vážení a milí,
kupujete si neoriginál a doplňované inkousty tak se nedivte, že vám tiskárna tisknout přestane, kdybyste používali originály, problémy byste neměli, jednoduché.-)
a pokud tu někdo zmínil maximalizaci zisků - o zisk tu jde samozřejmě taky, ale podsatné je pro výrobce tiskáren také jejich dobré jméno a to je možné pouze při špičkovém fungování tiskáren a to není možné při koupi levných náhražek .-)
je samozřejmě možné originální balení nekupovat a získat přitom kvalitní tisk, ale ani to nestojí málo
kvalita holt něco stojí a Epson vždy byl na špici
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.