Nejste přihlášen/a.
Dobrý den prosím poradte.V pátek jsem si koupila notebook,ale až dnes jsem zjistila,že nemá zabudovaný mikrofon.Mohu notebook vrátit?nebo vyměnit za jiný?mam na to praávo?Děkuji Hanka
Pokud jsi notebook koupila přes internet /stačí objednávka/ pak ho můžeš vrátit bez údání důvodu do 14-ti dnů.
Teoreticky ano, ale záleží na tom jestli byl nebo nebyl použit. V hodně případech znamená první spuštění aktivaci nainstalovaných Windows a takový počítač už v rámci 14 denní lhůty vrátit nejde.
Se slušným prodejcem by ale mohlo jít domluvit se na výměně za jiný model.
Děkuji,notebook byl spuštěn,ale operačni system byl jíž instalován.Chtěla bych ho vyměnit za jiný model tak to zítra zkusím.Děkuji byl koupen v kamennem obchodě
V tom případě je to zcela na dobré vůli prodejce, nemá povinnost vrátit peníze ani vyměnit za jiný.
Jenom jako člověk který sám něco prodává dodávám, jaké by to bylo krásné kdyby zákazníci před koupí pořádně četli popis prodávaného produktu nebo se zeptali, jestli to skutečně dělá to, co si myslí že by to dělat mělo...
presne tak,a taky kdyby to tam prodejci napsali,vy to mozna pisete,ale kazdy druhy internetovy obchod ma jen strohe popisky a rozmazanou fotografii. Taky vecne lzou zbozi skladem, pak se porad omlouvaji a zbozi dojde za mesic,kdyz chcu neco hned tak musim obednat ze tri obchodu a zaplatim jen prvnimu a zbytek vratim bez udani duvodu na to mam pravo, uz jsem dost ponauceny
Lživé popisky a hlavně stav skladu mě štve taky. Protože k čemu je když si na to dáváme velký pozor a opravdu pravdivě uvádíme co máme skladem a co třeba do 5 dnů, když klient u konkurence vidí že to mají taky "skladem" a o korunu levnější. Takže objednají jinde a pak čekají 14 dní.
Jo a k to nepřevzetí - bacha abys jednou nenarazil. Ano ty máš ze zákona zboží do 14 dnů. Jenomže to znamená že zboží převezmeš, zaplatíš, prohlédneš si ho a pokud ti nevyhovuje tak ho vrátíš. To že ten balík ani nepřevezmeš a necháš ho poslat zpět není žádné vrácení zboží do 14 dnů, to je z tvé strany nesplnění kupní smlouvy a prodejce po tobě může chtít nějaké penále. Jiná věc je že to většinou prodejci neřeší, ale jde o to že ti to prodejci odpustí a ne o to že jsi využil nějaké své zákonné právo.
aha to jsem nevedel,to si dam pozor,to asi musim rozbalit a za svoje pak poslat,to uz neni tak dobre. Jen na to neni zadna obrana to zbozi skladem tam maji nekteri napsane u vseho a pak si clovek nevybre, kez by to doslo do 14 dnu, uz jsem mel i horsi zkusenosti a nakonec to nedoslo vubec a to mi kazdy tyden psali omluvne emaily, nejspis uz je maji predepsane a pise jim to automat :D Jedina reseni jsou podle me prisnejsi zakony a kdyz maji zbozi skladem do 3dnu doma a daji mi to za 3 tydny tak tvrdy postih
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.