Nejste přihlášen/a.
Po 2-leté přestávce jsem si obnovil internet od Vodafonu. Cena je srovnatelná s jinými operátory, ale jsou zde také výpadky a to co mě nejvíce vadí, je spotřeba o ca. 10 W vyšší než jiné modemy ( měřil jsem). To je o 60 Kč měsíčně navíc než jiný modem.
Přestože kabely zde již byly funkční a nainstalované Vodafonem z předchozích let, kurýr nebo technik( nevim kdo to byl) pouze přivezl modem. Nyní, když to chci zrušit, nebo přestoupit na rychlost s uspornějším modemem, tak po mě chtějí přes 2000 Kč za PROFI INSTALACI ! Je to běžný postup u všech operátorů nebo jsem blb , který si s právníkem neprostudoval smlouvu a naletěl? Pozn. Až po 24 měsících služby se to splatí)
Bohužel odpovědět neumím, ale čeká mě něco podobného. Za cca 75 dní 32 EVIDOVANÝCH výpadků. Přitom technik jen přivezl modem, zapojil na stávající ještě UPC instalaci, modem naběhl a vyřízeno. Takže po prázdninách se chystám s nimi vyběhnout. Tudíž mě zajímají reakce na váš dotaz.
PS: Teď zrovna mají další výpadek, jedu přes mobilní data.
Nevím, jestli Vám dokáže zde někdo kompetentně odpovědět, zkusil bych to spíš na Vodafone Techforu (techforum.cz). Mám také jejich modem a je docela "žravý", to máte pravdu. Dá se to řešit týdeními spínacími hodinami v zásuvce a vypínat ho pravidelně v noci nebo když je člověk v práci. Ovšem když je v rodině víc lidí, tak je to problém. Jo a taky mě štvou - nepravidelné výpadky cca 15 až 20 sekund jsou docela běžné
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.