Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zvolit prodlouženou záruku a případ poničení notebooku?

Od: boban® odpovědí: 6 změna:

Zdar,

jakou máte zkušenost s prodlouženou zárukou, kterou si připlatíte? Třeba u obchodu czc.cz je možnost za cca 1000 Kč dát záruku o jeden rok navíc a za cca 800 Kč 1 rok záruku na to, když bych ho rozbil já, například pádem atd.


doplněno 08.04.24 16:13: Pro doplnění. Koupil jsem notebook a chcipnul 2mesice po záruce. Aniž by spadnul.
Proto o tom uvažuju, prodejci mi to nevnucuji
doplněno 09.04.24 14:26: Je to záruka poskytována od ČSOB

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


4x
Přečti si pojistné podmínky(vyjímky) a budeš mít jasno. Ty produkty mají primárně přinášet zisk...
doplněno 08.04.24 12:03: Kdysi řešili pojistku mobilu v černých ovcích na čt. Právník vyjmenoval vyjímky a konstatoval, že majitel by mobil musel mít v šuplíku, aby nespadl do nějaké vyjímky.

 


4x

Není to prodloužení zákonné záruky, ale dodatečná pojistná smlouva. Osobně mám ke všem druhům obchodu s náhodou negativní postoj a nic takového bych neplatil. Jsou ale lidé, kteří sázejí na všechno možné, kupují losy i na druhou stranu platí různá pojištění. To je individuálně na každém, jak kdo vnímá náhodné štěstí nebo náhodnou škodu.

 

mll

4x

Já teda tomu moc nevěřím. Stalo se skoro standardem tyhle pojistky zákazníkovi doslova vnucovat. Dost mě to odrazuje od nákupů právě v takových řetězcích, kde bývají prodavači dost neodbytní. Třeba pojištění disku odmítám s tím, že ta data na něm mají daleko vyšší hodnotu a ta mi nikdo nepojistí (dostal bych jen nové medium a ještě jen kdyby to pojištovna uznala za vhodné, navíc to samé dostanu během záruky, což jsem asi už dvakrát zažil, že disk jednou odešel po 2 měsících a jednou nefungoval od začátku).

Ale to záleží na každém. Z mého pohledu je to zbytwčné, ale třeba se to někomu hodí.

Předpokládám, že pro to níhodné poškození budou nějaké podmínky, které naprostou většinu událostí vyloučí a bude potřeba pojištovně složitě dokazovat, že to byla opravdu náhoda a nebylo možné tomu nijak zabránit. A to navzdory tomu, že vám obchodníci budou tvrdit naprostý opak (však několikrát jsem to slyšel, no musí prodávat, co naplat).

 


3x

k takto pojištěné věci se musíte chovat s maximální opatrností. takže budou třeba zkoumat jak to přesně "padalo" a hledat rozpory, jak se to asi skutečně ztratilo, spadlo do vany, z balkonu, rozbilo a hledat i jiné možnosti, které neuvádíte a oni nejsou hloupí a už ví a většinou to uzavřou s tím, že jste nejednal s maximální péčí proti nahodilé zkáze.

 


2x

Moje úvaha - když prodávající nabízí prodlouženou záruku, určitě výrobku věří. Jinak by neriskoval. Takže já nemám proč mu nevěřit také. Prodloužená záruka je tedy zbytečná.

Taky logika. Já vycházím z toho, že pokud je na výrobku problém tak se většinou projeví do těch 2 let záruky / ev 90% /. A tudíž tuto prodlouženou záruku odmítám.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]