Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Proč se při aktualizaci zruší všechny účty v TH?

Od: misa503® odpovědí: 8 změna:

Dobrý den.

Používám poštovního klienta Thunderbird ( TH ). Mám 4 adresy, které se mi do TH stahují. V poslední době jsem měl verzi TH 60.6...pak se mi aktualizoval na verzi 60.9 ...

Ve verzi 60.6 všechny adresy se stahovaly krásně. Ve verzi 60.9 po aktualizaci také.

Pak se TH aktualizoval na verzi 68.12...a zjistil jsem, že se mi všechny adresy a účty v TH smazaly. Vyhledal jsem si verzi 60.9... a nainstaloval a všechny adresy a účty se mi vrátily. I s poštou.Pak se mi zase TH aktualizoval na novější verze a s tím se mi všechno zrušilo a nabízí mi to vše u TH znovu nastavit-účty, adresy, hesla. Tak jsem dal zakázat automatické aktualizace a je klid, ale stále mi vyskakuje, že je třeba aktualizovat-dám ne. To vyskakování jsem si nastavil jen pro zajímavost v nastavení.

Proč se mi obecně při aktualizaci TH všechny účty smažou, i pošta i emaily

Děkuji za případné rady

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x

Thunderbird přecházel na jiný systém, který je s původní strukturou nekompatibilní.

Současná verze je 115.6.1.

Při nějakém starším přechodu bylo potřeba účty a zprávy převést pomocí automaticky nainstalované fíčury ImportExportTools NG.
github.com/...

 

veronica

0x

Nejspíš si TH v Roaming vytvořil novou složku s nastavením. Ta původní tam zůstává.


A tomu nerozumím. Můžu s tím něco udělat, aby se tak nedělo?

Vůbec nevím jak získat to co vidím - zaškrtlý čtvereček u TH.

Měl bych ten čtvereček zrušit - to zaškrtnutí? Pomohlo by mi to v tom, že by se mi při aktualizaci žádné účty nemazaly?


TH mám na disku F. Pomohlo by, kdybych TH v AppData smazal - celou složku TH? AppData jso na disku C.

Potřebuji TH na disku C? Nebo se původní účty v TH načítají z této složky na C?


Nakonec jsem došel až sem, ale nikde nevidím to zaškrtnutí


Chtěl jsem aktualizovat na nové aktualizace, ale všechny vyšší aktualizace více než 60.9 mi smazaly všechny účty, poštu, emailové adresy. Když jsem dal opět TH 60.9, tak se mi všechny účty, emailové adresy i pošta vrátily a funguje mi TH krásně. Proč se nabízí stále aktualizace, když TH roky funguje ta původní verze 60.9...?

Kdyby mi se TH aktualizoval normálně- že by se mi neztratily účty, pošta, emailové adresy-prostě že bych nemusel nic celé znovu nastavovat, tak by mi aktualizace nevadily, ale takhle jsem dal aktualizace automaticky zakázat. Žádná nabízená nová aktualizace se neosvědčila, protože mi vše vždy smazala. Potřeboval bych se zbavit toho, že mi aktualizace vše smaže a musel bych TH nastavit celý znova-což je zbytečná práce a složitá - všechno vypisovat u čtyř emailových adres...hesla...pop, smtp, nastavení...Myslíte, že má toto řešení?

petrm

Program jsi instaloval na C:, tam máš uložený profil. Pak jsi část zkopíroval na F: a divíš se, že správně nefunguje. Už několikrát jsi byl upozorněn, že programy se nekopírují, ale instalují. Ale je to marné.

 

111®

0x

no tak to konečně v tom novém ručně nastav a máš klid...nejsi jediný koho to postihlo...


doplněno 22.01.24 17:42:

a co takhle "migrace profilu" to jsi v nápovědě hledal? Nápověda-Technické informace...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]