Nejste přihlášen/a.
Zdravím, domlouvám si nájem a s majitelem komunikujeme přes e-mail. Vše bylo v pořádku do doby, kdy mi skoro 14 dní neodepsal...pak mi napsal, že odemě nezaregistroval žádnou odpověď a zeptal se zda mám zájem o bydlení. Přitom jsem mu psal ještě v ten den, kdy se zeptal zda může vytvořit smlouvu. Vše jsem mu napsal a on, že se omlouvá, že jsem mu spadl do spamu. Napsal jsem mu pak další email, ale ten je už týden bez odezvy...takže hádám, že jsem znovu ve spamu.
Co mám dělat, abych se mu v tom spamu neocitl? Je nějaká chyba na mé straně nebo na jeho? Nebo co na to má vliv, že jsem ve spamu.
předem děkuji za odpovědi.
Naprosto netuším, jaký máte oba dva emaily. to je přece naprosto klíčové. Oba jste na seznamu nebo jak?
Někdy se to stane, pokud necháš prázdný předmět, případně v těle emailu není nic a pouze příloha
myslím že na seznamu lze vložit odesílatele do whitelistu, tedy že nikdy nespadne do spamu
každopádně pro obchodní komunikaci platí, že si vyžádáš odpověď a pokud do druhého dne neodpoví, tak použij telefonu a upozorní ho, že jsi mu odeslal na email, zda jej nepřehlédl a at se podívá do hromadné, spamu apod.
pokud mu nechceš volat, tak mu zkus to upozornění napsat přes messenger, WhatsApp, Viber (je možné, že na telefonním čísle nějakou takovou službu má zaregistrovánu)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.