Nejste přihlášen/a.
Neptal bych se na to tady, ale jinou možnost nevidím. Hegemon ne dotazy neodopvídá, telefonický kontakt je nemožný. Jde o dlouhodobý problém s nedoručitelností mailů na doménu gmail.com. Dělá to NĚKDY, ne vždy. Viz tady:
Undelivered Mail Returned to Sender
This is the Email Security Gateway at host smtp6.vodafonemail.cz.
Im sorry to inform you that the message below could not be delivered.
When delivery was attempted, the following error was returned.
<xyzxyz@gmail.com>: host gmail-smtp-in.l.google.com[142.250.27.27] said:
550-5.7.26 This message does not pass authentication checks (SPF and DKIM
both 550-5.7.26 do not pass). SPF check for [centrum.cz] does not pass with
ip: 550-5.7.26 [217.77.163.130].To best protect our users from spam, the
message 550-5.7.26 has been blocked. Please visit 550-5.7.26
https://support.google.com/mail/answer/81126#authentication for more 550
5.7.26 information. s1-20020a170906220100b008896128ee84si17660583ejs.480 -
gsmtp (in reply to end of DATA command)
Info z linku supportu jsem prostudoval, nejsem z toho moc moudrý. Opravdu to štve, když se musí člověk tím zabývat. Má s tím někdo podobnou zkušenost? Jde o nastavení zabezpečen účtu třeba?
Díky za každou radu
Petr
Mám podobnou zkušenost. Kopíruji část mailu od syna. Pod x je něco, co on okopíroval kdesi na internetu. Přeposílání mailu mi zrušil před pár dny. Upozornil mě, že ještě nějaký čas budou podobná upozornění docházet. Ale už jen opakovaná upozornění ke starším mailúm. Ne k novým
Takže kopírování se nepodařilo, pokusím se z textu vytáhnou podstatné a zkráceně sem přepsat.
/Ahoj mami. Měli to zrušit od konce listopadu, ale mě se to začalo chovat jinak až poslední týden a poslední sms mi došla ještě 1. února. Každopádně s tím teď končí a příležitostně ti to přesměrování zruším v gmailu.
x
Ukončili jsme službu SMS e-mail Službu SMS e-mail jsme k 30. listopadu 2022 s ohledem na její nízké využití zrušili. Pokud budete mít v nastavení své e-mailové schránky i po 30. listopadu 2022 nastavené přesměrování na adresu SMS e-mailu, mohou vám začít chodit zprávy s informací o nedoručení přeposlaného e-mailu. V takovém případě stačí v nastavení vaší e-mailové schránky přesměrování (upozorňování na mobil) zrušit. SMS e-mail umožňoval posílat nebo přijímat e-maily SMSkou (využívalo se telefonní číslo 2255). Přijetí zprávy bylo zdarma. Pokud jste posílali e-maily přes SMS, účtovali jsme u paušálních tarifů cenu zprávy vždy nad rámec tarifu (nemůžete využít své volné jednotky). Aktuální cenu najdete v Ceníku služeb.
Informace o ukončení SMS o příchozích mailech je na stránkách Vodafone - podpora.
V Gmailu je potřeba zrušit požadavek na doručování SMS. I po zrušení ještě některá opakovaná upozornění přicházejí.
Řeším stejný problém. Důvod je ten že v nastavení poštovních serverů není zvoleno zabezpečení SSL/TLS a "Heslo, zabezpečený přenos" a to jak u POP3 serveru tak u SMTP.
Jak to zařídit zatím nevím. Třeba někdo poradí.
Rychlá pomoc je zřídit si email ůčet u Seznamu tam se to nastaví samo. Od té doby musím myslet na to že posílat na Gmail jedině ze Seznamu
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.