Nejste přihlášen/a.
Před pár měsíci jsem zažádal o zrušení své e-mailové adresy z důvodu spamingu (nevyžádané pošty). Do 14 dnů mi byl účet zablokován (žádost vyřízena). Může tam ještě dojít nějaká zpráva, notifikace, spam, nebo pokud je účet zablokován, již nelze tam na něj nic poslat? Jak to je? Účet byl od Seznamu.
Účet (e-mail adresa) vám nebyl zablokován, účet byl zrušen, když jste o to žádal. Na neexistující adresu žádná pošta chodit nemůže, případnému odesílateli se objeví hláška, že zpráva nemohla být doručena.
Jak jsem psal, na neexistující e-mailovou adresu nemůže nic chodit. Ovšem stejnou e-mailovou adresu si může založit někdo jiný, ale netuším, za jak dlouho zrušenou adresu seznam uvolní.
Pokud adresa neexistuje, ani spamy nedojdou )
Na tvou adresu pošli mail a uvidíš - co s ní je, případně zkus založit novou stejného jména.
Já nevím, zda jen blokli nebo opravdu zrušili.
Ok, mně o šlo o ty spamy, kvůli kterým jsem to rušil, tak zda už na ten mail nemůže nic přijít od kteréhokoliv odesílatele. Díky.
Zkoušel jsem tam něco poslat, ale napsalo mi, že na tu adresu nelze poslat maily, neb neexistuje. Čili ani potvrzení rezervace už tam nemohlo dojít?
A uz je to tady, ty tu adresu zrusis a pak chces, aby prijimala postu?
podruhe: zrid si schranku stejneho jmena a pozadej at ti to potvrzeni poslou znovu
a/nebo pokud ti jde o to ze chces zpochybnit doruceni potvrzeni, tak to asi neprojde, de jure je smlouva uzavrena potvrzenim objednavky na adresu, kterou jsi uvedl v objednavce, je nevyznamne, ze jsi uvedl chybnou/nefunkcni
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.