Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Funkce v excelu

Od: kubaa odpovědí: 1 změna:

Zdravím,

akorát si dělám jednu databázi kde mám celkem tři sloupce:

_______________________________________________

List 1:
A = Název města
B = Okres
C = Kraj

List 2:
Na dalším listu pak mám seznam všech okresů vedle nichž mám napsáno, do jakého kraje spadají, ilustračně (sloupec A a B):
Benešov Středočeský kraj
Beroun Středočeský kraj
Kladno Středočeský kraj
...

________________________________________________

No a co bych tedy teď chtěl?

Na listu 1 budu spoustu věcí zaznamenávat ručně... tedy název města a okres. Samotný kraj bych ale věřím mohl nějak zautomatizovat, že bych využil hodnoty z listu 2, ze kterého by se mi automaticky propsal název kraje.

Do sloupce A bych tedy napsal nějaké město, do sloupce B název kraje (například Benešov) a ve sloupci C by se mi tak automaticky propsal Středočeský kraj.

Zkoušel jsem pogooglit ale upřímně na tenhle specifický požadavek absolutně netuším, jaká použít klíčová slova pro hledání, proto jsem se obrátil na vás doufajíc, že mi pomůžete.

Pokud byste mi tedy mohl někdo poradit, budu vám moc vděčný, díky


doplněno 01.01.22 21:41:

Jen pro doplnění:

Sloupců tam mám samozřejmě daleko víc, ty další ale nejsou v souvislosti s dotazem relevantní (pokud by vás zajímalo co dělám za databázi atp.)

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

lobo*

0x

fce SVYHLEDAT

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]