Nejste přihlášen/a.
Dobrý den. Mám 4roky starý notebook. Z internetu mám stažený Odorik na volání se kterým jsem spokojen nízké ceny volání atd. Ale objevila se mi závada že druhá strana mne špatně slyší. Na Odoriku je test mikrofonu a ten je bez závad. Je možné závadu zjistit na dálkové připojení přes Team Wiewer? Nebo bude závada přímo v notebooku v mikrofonu? Děkuji.
Dobrý den, není ten otvor pro mikrofon v NTB jen zanešený špínou? Zkusil jste posunout výše "šavličku" v mixéru (v nastavení pro zvuk)? Je nastavení Odoriku stále stejné a správné? Máte možnost vyzkoušet externí mikrofon? Pokud je v OS aplikace pro Záznam zvuku, tak ji zkuste s mikrofonem použít, jestli je zvuk správně silný. Zdravím!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.