Nejste přihlášen/a.
Zdravím zdejší komunitu a prosím o radu. (omlouvám se za mnohomluvnost, ale nevím jak nejlépe přiblížit problém)
Musel jsem přeinstalovat počítač a zálohu Thunderbirda 78.5.0 (32 bitů) jsem udělal jako v minulosti přes MozBackup. Poslední záloha se ale nějak pokazila a nic nepřenesla, žádný adresář, emaily. ani účty. Našel jsem zálohu starou asi 2 měsíce (historie 08-2020) a ani ta přes MozBackup nepomohla- nějak to nešlo a TB byl stále prázdný. Dočetl jsem se, že ta záloha jde otevřít jako *zip a opravdu se rozbalila a vypadala jako vyjmutá z adresáře v průzkumníku... (ted už vím, že celý profil se přenáší jinak) Pokusem jsem usoudil, že to patří do toho místa: C:\Users\admin\AppDataoaming\Thunderbird\Profiles\cmbxuctp.historie 08-2020\Mail\pop3.volny.cz
Myslel jsem že bude vše OK, protože když jsem znovu otevřel TB a zdánlivě bylo vše na svém místě a stáhla se mi nastřádaná pošta, ale není to OK. Poštu sice stahuji ale nemohu nic odeslat a dostávám tuto hlášku:
"Poslání zprávy selhalo. Zprávu se nepodařilo odeslat, protože spojení se SMTP serverem smtp.internet.starnet.cz vypršelo. Zkuste to znovu, nebo kontaktujte správce sítě."
Když otevřu nastavení účtu-dostanu tuto hlášku:
Cestu místní složky C:\Users\admin\AppDataoaming\Thunderbird\Profiles\cmbxuctp.historie 08-2020\Mail\Local Folders" nelze použít jako úložiště pošty. Zvolte prosím jinou složku.
Prosím poradte co tedy jiného nastavit jako úložiště pošty? Je to ale divné, když se mi pošta normálně stahuje...
Děkuji všem za případnou pomoc.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.