Nejste přihlášen/a.
@ernie - Je to trochu zamotané, ale myslím, že výsledek je stejný. Úkolem je oblbnout potenciální zákazníky. A běžný "konzument" se v tom stejně nevyzná. A detaily nikoho nezajímají.
PR články jsou takové ty bullshity, které se mají na portále tvářit jako korektní článek mezi ostatními, aby jej lehce debilní čtenář nepovažoval za přímou reklamu.
Příklad. Stránka se zprávami, mezi ně se vloží další "zpráva" o tom, jak lékaři nebo vědci objevili patogen, který způsobuje vypadávání vlasů nebo povislost koz. ALE, máme skvělou zprávu, že je na to lék. A zde přichází čas na clickbaity na srágory, kterýma se máš mazat nebo je do sebe cpát, aby ti narostla kštice nebo kozy.
Na závěr této slátaniny jsou uvedeny výhradně kladné názory a zkušenosti zákazníků, kteří dávají šest hvězd z pěti, a paní Marcela, šedesát pět let, například píše, že její starej kvůli jejím pevnejm kozám mohl přestat žrát Viagru a ona že si teď nemůže sednout, takže si to honem kupujte, máme ta to slevy )
Takové články jsou snad všude. Jak takový PR článek vypadá na stránce, vsunut mezi ostatní, je vidět např. zde, na webu seznamu. A záleží na smlouvě, za jakých podmínek bude umístěn.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.