Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
už několik let mám účet u PayPal, který jsem používal především pro převod peněz od jiné osoby ke mě. Nyní jsem si chtěl peníze převést jako vždy ke mě na klasický osobní účet, ale hází mi to neustále chybu. Nepomohlo ani to, když jsem chtěl peníze převést na kartu. Chyba není bohužel nijak specifikovaná, píše mi to jen, že peníze prostě nelze převést
Kontaktoval jsem PayPal, ale ten se tomu vyhýbá. Neustále po mě chce, kvůli jistotě, že se baví s majitelem účtu, že je musím spojit telefonicky do zahraničí, přitom si s nimi nepíšu s nějakého cizího emailu, ale přímo z mého účtu v administraci PayPal a musejí mít jistotu, že jsem majitel.
Mají na něco takového vůbec právo? Já tam volat nebudu, neumím ani plynule anglicky. To si jako jen kvůli tomu prachy nechají?
Melou si svoje dokola už týden. Děkuji za každou radu.
A jak si mají ověřit je vy jste vy? Že komunikujete z nějaké emailové adresy vůbec nic neznamená. Zřejmě vám chtějí položit nějakou otázku která se týká vačeho účtu a nějak si ověřit že jste to vy. Když neumíte anglicky tak si k sobě vemte někoho kdo umí
Nezlobte se na mě, ale vy zřejmě neumíte ani česky. Psal jsem, že NEKOMUNIKUJI z nějaké emailové adresy, ale přímo z jejich rozhraní, do kterého se přeci přihlašuji nějakým heslem. Neopodvědět mi tam, jak převést své peníze, tak mi přeci nemohou ani povolit dělat cokoliv jiného na účtu.
A nechci po nich žádné heslo, kód ani důvěrnou informaci, jen odpověď, kde je technický problém, že nelze peníze převádět.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.