Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Problém s cloudem

Od: vojtech odpovědí: 2 změna:
Dob­rý den. Mám ta­ko­vý men­ší pro­blém. Kou­pil jsem si As­pi­re One Cloud­book 11, má 1 TB clou­du ale vnitř­ní pa­mět pou­ze 30 GB, tak­že se tam ne­ve­jdou ak­tu­a­li­za­ce Win­dows. Na­padlo mě tam stáh­nout Win­dows 10 li­te, ale nejsem si jis­tý, jest­li tam zů­sta­ne ten cloud. Mů­že­te mi ně­kdo po­ra­dit? Pře­dem dě­ku­ji

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Řešení je zakázat body obnovy a odstranit recovery oddíl. Předtím samozřejmě vytvořit bitovou kopii nebo jednotku pro obnovení. Po vyčištění by mělo zůstat min. 7 GB volného místa, na dokumenty a aktualizace to stačí.

 


0x

Víš, co to je cloud? Ten 1TB máš někde na serveru u poskytovatele a ne v cloudbooku. Cloudcomputing se používá jinak, než klasický počítač, takže bys tomu měl přizpůsobit i uživatelské chování a nestahovat do cloudbooku to, co může být na cloudu, včetně aplikací. Těch 30 giga v přístroji je právě pouze na systém a aktualizace a nikoli na programy a dokumenty, ty se dávají na cloud.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]