Nejste přihlášen/a.
Reklamoval jsem nový notebook ASUS u prodejce Expert Elektro. Vada je - seká se/zamrzá a jde, s největší pravděpodobností, o vadu HW.
V reklamačním protokolu byly tyto možnosti řešení: 1. oprava, 2. výměna, 3. odstoupení od smlouvy. Zadal jsem třetí možnost. A teď jsem zvědav, jak prodejce, potažmo servis, bude reklamaci řešit. Nemáte někdo s tímto (zejména u tohoto prodejce a servisu tohoto zařízení) zkušenost? Dík za reakce.
Pokud bylo zboží koupeno přes internet a reklamace do 14ti dnů, tak by měli vrátit peníze. Pokud bylo mezi 14 dny až 6 měsíci, měli by dát nový kus jelikož se počítá, že závada byla již z výroby. Mohou jej také vrátit, že se závada při testování neprojevila, je to dost možné, jelikož technik nemá dostatek času a možnosti pro otestování.
Z vlastní zkušenosti jsem reklamoval router, každý den byl přes něj přenos 50GB, sekal se a restartovával se. Však na reklamaci se závada nikdy neprojevila, jelikož nedokázali nasimulovat takový datový tok.
Nákup byl realizován v "kamenném" obchodě, před cca 3-mi měsíci. Testování tohoto problému je jednoduché, spustí nainstalované video a po čase se NB kousne a on prakticky nic nemusí sledovat. Pokud provede změny SW, případně HW, provede totéž. Jen jsem zvědav, zda se mu s tím bude chtít vůbec hrát a raději nenapíše "neopravitelné" a obchod mi pak ,na tomto základě, vrátí peníze. To by mi asi vyhovovalo nejvíc.
23it23 - a pokud spustí ten program na vytížení RAM a CPU, projeví se i případná vada HDD? Mám podezření na závadu HDD (spíše mechanickou), i když kontrola HDD aplikací crystaldiskinfo dopadla OK. Ale ta se zaměřuje asi spíše na sektory a strukturu HDD, ale nevím, zda by objevila občasnou mechanickou vadu.
Jinak, v protokolu k počítači, jsem detailně popsal problém a napsal jsem, že po delší době provozu (třeba při spuštění videa, které jsem v NB nechal) se NB sekne, a pak se to sekání opakuje už v kratších intervalech několika minut. A vzhledem k tomu, že se přestane ozývat zvuk HDD, mám dojem, že by mohlo jít o něj.
Tož, uvidím. Nezbývá nic jiného než čekat.
Podobné zkušenosti s odstoupením od smlouvy mám s Asusem v CZC a proběhlo to bez problémů.
V Expert Elektro (pobočka Praha Prosek) jsem reklamoval monitor Asus v roce 2013, přestaly z ničeho nic fungovat ovládací tlačítka. Reklamace byla uznána prakticky ihned a nabídli mi nový kus s dodáním do týdne. Já souhlasil a za dva dny mi přišla SMS a email, že si pro to mám přijít, dostal jsem k tomu novou fakturu a novou záruku.
Byl jsem spokojený.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.