Nejste přihlášen/a.
Můžete mi prosím někdo poradit? Při přihlašování do e-mailu mi vyskakuje hláška, že musím zadat nové heslo. Žádné nové heslo nechci, nevíte někdo, jak to obejít?
Tak nakonec se podařilo, slečna mi maily odblokovala s upozorněním, že bych si stejně měla heslo změnit. Mám ale ještě jeden problém, od odblokování se mi jméno i heslo e-mailu objevuje hned při zapnutí počítače. Co mám udělat aby mi to nenabízelo heslo?
Zásadní otázka: OPRAVDU jsi to oznámení dostala ze stránek Seznamu? Nebyla to nějaká podvrhnutá stránka?
Jestli to bylo přímo od Seznamu, četla jsi už toto?
napoveda.seznam.cz/...
A rozklikni si i "Zobrazit podrobnější informace".
Zadání telefonu se nevyhneš. Ale je to tedy od Seznamu docela úlet. Stejnou výzvu určitě zobrazují i lumpovi, který mail zneužívá. Asi předpokládají, že on žádný telefon nezadá, že se mu to za SIMku nevyplatí.
V Seznamáckém fóru měl taky někdo prblém s telefonem a poradili mu:
V takovém případě kontaktujte prosím technickou podporu online na chatu zde:
napoveda.seznam.cz/...
prověříme důvod blokace a pokusíme se společně najít vhodné řešení.
On to nemusí být přímo ten lump, ale jeho výtvor (bot). Dnes už se "ručně" nenabourávají jednotlivé účty, ale pustí se na to háčkovací BOT s vyháčkovanou databází. A tato žádost o ověření pomocí tel. čísla toho bota zastaví, na to nemá náboje
Kupte si pro tyhle blbosti nějakou simku z inzerce za stovku a když bude nějaký podobný systém chtít ověření, tak si na chvilku tu simku dejte do mobilu. Operátor bude sice mít zaevidovaný stejný IMEI u těch dvou čísel, ale weby tuhle informaci nemají, takže nepoznají, že je to stejný telefon, jen jiné číslo.
Nevím, jakou formou vyskakuje, ale já ignoroval pár let hlášku u banky, že mám stejné heslo už dlouho. Máš možnost buď ignorovat nebo ho změnit. A změnil bych ho na stejné. Pokud tedy stejné heslo projde, protože někdy jsou pravidla pro heslo (tedy znaky, které v něm musí být) naprosto nesmyslné a heslo by bylo absolutně nezapamatovatelné.
Dobrý den. A s tím původním se přihlásíte nebo Vás to vůbec nepustí?
Dobrý den. Přesně jak píše satam. Obratte se na podporu provozovatele mailu. Na tohle bych nereagoval.
Nepustí, objevuje se tam tabulka, že musím zadat nové heslo a číslo telefonu a že mi pošlou SMS s potvrzením hesla. Kdybych zadala to samé, tak to hlásí, že má málo znaků. Já nechci žádné nové heslo, nevím co by kdo na mém mailu hledal, nejsem žádnej jadernej výzkum.
To vypadá na hacknutý mail. S tím potvrzením hesla přes SMS bych byl opatrný, je to snadno zneužitelné. Na tvém místě bych se obrátil na provozovatele mailu (seznam? centrum? volný? jiný?) a zkusil bych se domluvit s ním.
Za normálních okolností zadáte nové heslo podle podmínek providera, pak ho zopakujete a tím je hotovo. Žádné potvrzení přes SMS, nota bene se zadáním tvého telefonu(!), se nekoná.
V případě,kdy stávající heslo selže,objeví se hláška,"heslo nebo jméno je nesprávné".Ale nabízí to obvykle možnost změny hesla.Na základě SMS na zadaném telefonu pošle zřizovatel účtu kód,který otevře změnu hesla.Nemusí jít o změnu ,původní heslo opakujeme.V dnešn době už jistota a kvalita hesla neodpovídá,doporučí se vám heslo doplnit buď velkými písmeny,nebo i vloženou číslicí.Což doporučuji.
Pak už Firefox uloží heslo do paměti a heslo se pak generuje automaticky.
JABRAKA
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.