Nejste přihlášen/a.
Poprvé jsem se registroval na amazon.com a nemám zkušenosti. Objednal jsem si na amazon.com nějaké zboží před měsícem a po 2 týdnech jsem se dozvěděl, že zásilka se vrátila, ale není uveden důvod, mám v účtu jen napsáno toto:
Undeliverable : Returned
Unfortunately, due to a shipping issue, your package was returned to Amazon. We are issuing a free replacement and you will get a shipment confirmation email when the package ships. In case a replacement is not possible, we will issue a full refund and inform you via email.
Tato hláška už tam visí 2 týdny (5. července) a nic se neděje. Marně hledám v účtu odkaz na zákaznickou podporu (Support) nebo nějakou Contact Page, abych napsal na podporu, co se s objednávkou děje.
Nevrátili mi totiž ani peníze a já nechápu, co te´d mám dělat, jestli si zboží objednat znovu (a znovu zaplatit, ale předchozí platba mi ještě nebyla vrácena), nebo mám teda pořád čekat, ale přece jen už je to přes 2 týdny.
Jste prosím někdo na amzaon.com registrováni a navedli byste mě, kde najdu zákaznickou podporu? Ideálně sem vložit přímý odkaz, děkuji.
Bolo by vhodné,aby ste si nainštalovali prehliadač chrome,ten vám umožnuje strojový preklad stránky.
Tuna je preložený ten váš text:
Bohužiaľ, kvôli problémom s prepravou bol váš balík vrátený spoločnosti Amazon. Vydávame bezplatnú náhradu a po odoslaní balíka dostanete potvrdzujúci e-mail. V prípade, že náhrada nie je možná, vydáme plnú náhradu a informujeme vás prostredníctvom e-mailu.
Tu je odkaz na prihlásenie prostredníctvom vášho účtu:
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.