Nejste přihlášen/a.
No tak modem jsem měl vždy ke smlouvě zdarma... asi jinej gang. A zkuste jim napsat, že chcete odejít k té a té firmě s těmito podmínkami - jestli ale vyrovnají nabídku, zůstanete... za jeden mail nic nedáte ne?
Dobrý den ,
Váš první krok by mohl směřovat na O2 , zavolejte na jejich infolinku a dejte výpověd služby. Pozor jestliže máte závazek tak bude doplácet za měsíce do konce závazku je to tuším 1/5 závazku. Pokud závazek nemáte i tak bude výpověd trvat 2 měsíce. Každopádně v momentě co tu výpověd podáte se Vám budou snažit doporučit jiné řešení tak aby nepřišli o zákazníka. Nemusíte na nic přistoupit , ale pokud budete dostatečně asertivní dostanete se jinde než na jejich ceny v ofiko ceníku.
Druhá věc je jestli k Vám vedou kabely který umožnujou VSDL 20MB/s , firma Via je jen zprostřekovatel a kabely jsou stejně pod O2. To je nutné si ověřit sou firmy které Vám daj tarif 20Mb/s ale reálně vám pujde stejně třeba jen 2Mb/s.
Co se týče té další nabídky O2 ta cena se mi nezdá nejedná se o jinou technologii než VDSL? O2 teď dost upřednosňuje LTE pro domácnosti vzduchem.
Děkuji za rychlé odpovědi. Do toho jejich formuláře jsem zadal adresu a vyjela rychlost až 50Mbit/s. Pak jsem se ještě ptal na prodejně a tam mně řekli to samé. A ke všemu na začátku roku přišla sms od O2, kde informovali a navýšení rychlosti v naší ulici.
Momentálně máme ADSL, prý stačí objednat nový modem VDSL, zařízení přehodit a mělo by to fungovat.
Jinak s O2 jsem měl před cca měsícem rozhovor, kdy jejich vysoké ceny zdůvodňovali kvalitou služeb, garantovanou rychlostí atd. Jednou už na mne zahráli "habaďůru", to jsme ještě měli k internetu pevnou linku (telefon), a platili celkem 500kč, tak přišla faktura na 750kč. Když jsem byl částku reklamovat, pracovník s blahosklonným úsměvem ukazoval předchozí vyúčtování, kde bylo drobným písmem ve spodní části uvedeno navýšení ceny (toho jsem si bohužel nevšiml, kontroloval jsem především částku, kterou mám zaplatit).
Prý lepší cenu dát nemůžou, musejí se chovat jako "správný hospodář". Telefon jsem pak samozřejmě zrušil, ale musel jsem platit menší doplatek.
No a 500kč měsíčně za 20Mb/s se 2-letým závazkem se mně fakt platit nechce.
Tu výpověď tedy telefonicky/mailem/na prodejně?
Pepa
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.