Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Přechod od O2 k jiné firmě

Od: pepan321® odpovědí: 5 změna:
Dobrý den,cca 10 let máme Internet od O2. Rychlost pouze 2Mb/s za 350kc. Šla tam rychlost max 5Mb/s, ale o dost dražší. Od ledna 2018 nám v ulici navýšili spojení až na 50Mb/s. Cena od 399kc. Jenže to je pouze pro zákazníky, co u nich mají hlasový tarif. Jinak je cena 499kc za 20Mb/s.
A teď již k mé otázce. Naskytla se možnost přejít k firmě Wia, nabízí za 389kc/měsíc při čtvrtletní platbě 20Mb/s VDSL. Modem za 999kc. Bez závazků!
O2 má teď akci do konce března, ale se závazkem na 24 měsíců a vychází to na 450kc za měsíc, modem tuším za 2000kc. A ke všemu z jejich vseob. podmínek jsem vyrozuměl, že akce je jen pro nové zákazníky! Takže takto si hýčkají věrného klienta!
Chtěl bych změnit providera. Za lepší cenu a bez závazků, co víc chtít. V červnu končí smlouva s O2. Nový poskytovatel chce jakýsi kód pro přechod. Musím tedy dávat výpověď? Měsíc předem? Na prodejně nebo písemně poslat? Bude se O2 cukat?
Děkuji všem, co to dočetli až sem a za jakoukoli radu/zkušenost jsem vděčný.
Pepa

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


3x

No tak modem jsem měl vždy ke smlouvě zdarma... asi jinej gang. A zkuste jim napsat, že chcete odejít k té a té firmě s těmito podmínkami - jestli ale vyrovnají nabídku, zůstanete... za jeden mail nic nedáte ne?

 

commonman*

2x

Dobrý den ,

Váš první krok by mohl směřovat na O2 , zavolejte na jejich infolinku a dejte výpověd služby. Pozor jestliže máte závazek tak bude doplácet za měsíce do konce závazku je to tuším 1/5 závazku. Pokud závazek nemáte i tak bude výpověd trvat 2 měsíce. Každopádně v momentě co tu výpověd podáte se Vám budou snažit doporučit jiné řešení tak aby nepřišli o zákazníka. Nemusíte na nic přistoupit , ale pokud budete dostatečně asertivní dostanete se jinde než na jejich ceny v ofiko ceníku.

Druhá věc je jestli k Vám vedou kabely který umožnujou VSDL 20MB/s , firma Via je jen zprostřekovatel a kabely jsou stejně pod O2. To je nutné si ověřit sou firmy které Vám daj tarif 20Mb/s ale reálně vám pujde stejně třeba jen 2Mb/s.

Co se týče té další nabídky O2 ta cena se mi nezdá nejedná se o jinou technologii než VDSL? O2 teď dost upřednosňuje LTE pro domácnosti vzduchem.

 


2x
Já jsem teď řešil výpověď hlasových služeb.Celkem pětkrát se mě ptali,proč chci končit.Tím chci říct,že Vás nebudou chtít ztratit a budou Vám nabízet jiné alternativy.Ovšem žádné jiné,než které jste uvedl,nejsou.Úvazek na dva roky,ty ceny co píšete,sedí,jen doplnim 50 Mbit za 549,- měsíčně.
Jak píše rádce výše,ujistěte se,že Vaší linkou může opravdu protékat takové množství dat,jaké požadujete.Šlo by to možná zjistit přímo na stránkách o2 zadáním svého čísla a prověřením nebo můžete takticky zkusit zavolat infolinku a jako se zeptat,že byste měl zájem o rychlejší připojení,zda to lze.A pak řekněte,že si to rozmyslite ale to už budete vědět,jak na tom Vaše linka je.

Děkuji za rychlé odpovědi. Do toho jejich formuláře jsem zadal adresu a vyjela rychlost až 50Mbit/s. Pak jsem se ještě ptal na prodejně a tam mně řekli to samé. A ke všemu na začátku roku přišla sms od O2, kde informovali a navýšení rychlosti v naší ulici.

Momentálně máme ADSL, prý stačí objednat nový modem VDSL, zařízení přehodit a mělo by to fungovat.

Jinak s O2 jsem měl před cca měsícem rozhovor, kdy jejich vysoké ceny zdůvodňovali kvalitou služeb, garantovanou rychlostí atd. Jednou už na mne zahráli "habaďůru", to jsme ještě měli k internetu pevnou linku (telefon), a platili celkem 500kč, tak přišla faktura na 750kč. Když jsem byl částku reklamovat, pracovník s blahosklonným úsměvem ukazoval předchozí vyúčtování, kde bylo drobným písmem ve spodní části uvedeno navýšení ceny (toho jsem si bohužel nevšiml, kontroloval jsem především částku, kterou mám zaplatit).

Prý lepší cenu dát nemůžou, musejí se chovat jako "správný hospodář". Telefon jsem pak samozřejmě zrušil, ale musel jsem platit menší doplatek.

No a 500kč měsíčně za 20Mb/s se 2-letým závazkem se mně fakt platit nechce.

Tu výpověď tedy telefonicky/mailem/na prodejně?

Pepa

Telefonicky na infolince nebo osobně v prodejně.
Overte si kdy Vám končí smlouva,abyste nevolal půl roku dopředu.
Připravte si vyúčtování pokud se Vás budou na něco ptát,tak at jste připraven.
Ještě doplnim,ze agregace připojení u Wia je 1:50.Nevim kolik je přesně na Vaší lince,opet bych volil dotaz na infolinku.Cim vyšší číslo,tim hůř.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]