Nejste přihlášen/a.
Vždy při prohlížení emailu se mě sekne počítač. Musím ho zprovoznit resatem přes alt-ctrl -del.
Čím to je? Není to prachem v místnosti? Počítač mám koupený rok a čtvrt? Pomůže ho dát do prodejny na reklamaci? Je ještě 4 roky v záruce. Jedná se o dell vostro 3000 . Je s windows 10.
Myslím ,že se to stane jen když zadávám email..nejsem si jistý..vždy se otevře nové okno,pod ním je vidět to původní,najedu kurzorem na nové okno..objevuje se kroužek načítání,po přesunutí kurzoru jde zavřít staré okno...nebo okno vůbec nereaguje okno na minimalizaci,zavírání okna...atd...
Myslím ,že se to stane jen když zadávám email..nejsem si jistý..vždy se otevře nové okno,pod ním je vidět to původní,najedu kurzorem na nové okno..objevuje se kroužek načítání,po přesunutí kurzoru jde zavřít staré okno...nebo okno vůbec nereaguje okno na minimalizaci,zavírání okna...atd...PROSTĚZAMRZÁVÁ MI POČÍTAČ! ČÍM TO JE PROSÍM?
Dobrý den, při prohlížení e-mailu v prohlížeči? Je to e-mail s větší přílohou? Už jste čistila svůj prohlížeč od cookies a jeho mezipamět? Udělejte to nebo zkuste i jiný prohlížeč. Zdravím!
kara12345 - pokud neuvedete, jestli jde o prohlížeč (a jaký) a zda je už vyčištěný, tak se těžko posuneme dál. Případně, zda je stejný problém v jiném prohlížeči.
Prachem to není na 100%, i když případné vyčištění vnitřku PC od prachu by neškodilo. Zjistěte si teploty uvnitř PC pomocí např. HWMonitoru a postněte je sem.
Myslím, že ani reklamace není na místě, na 99,99% vaše důvody nebudou uznány.
Jaký používáte emailový klient? Tam bych asi začal hledat příčinu.
Jestli "zamrzá" jen v mailech, tak to rozhodně na reklamaci PC není. Jestli je PC "zamrzlý" tak, že se dá zprovoznit jen CTRL+ALT+DEL, tak stojí za prd operační systém (WIN nikdy nebyly spolehlivé), v normálním operačním systému stačí prostě "shodit" zamrzlou aplikaci. No a sám mailový klient na tom asi má taky svůj podíl (i když OS by se neměl nechat rozhodit), zkus jinou verzi nebo jinou značku. Nebo zkus déle počkat, jestli to mailovému programu jen netrvá dlouho.
Neuvedete-li, jak k e-mailu přistupujete (jaký program nebo prohlížeč používáte a kam e-mail zadáváte), nemůžeme Vám poradit. Všechno by byly jenom dohady a nikdo z nás se nemusí trefit.
Můj odhad: Problém pravděpodobně není ve Windows ani v počítači, ale v tom programu, který používáte pro přístup k e-mailu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.